Eivimath Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Usikker.. syns bilen din kledde begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Usikker.. syns bilen din kledde begge deler! Usikker jeg og, er jo fint med begge stilene... Men det som er sikkert, er at skal man kjøre en stil, så må man ta den helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 er berre å glemme den M lista og heller skaffe seg shadow lister rund baut blir nice visst du og kjører grå/svart stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 El-teip fungerer som et veldig bra alternativ for de som ikke vil lakkere listene eller har rå til shadowline, bare så det er sagt;) så kjøper du en sånn m5-list fra ebay til 300kr ferdiglakket;) da får du både i pose og sekk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Thank you for bilde DJ! Shadow lister er dyrt, stress og tåler lite (men med tiden nødvendig)! Blir støtlister rundt i svart og svarte nyrer til våren/asap! Ser det med engang! Svart/grå stil, here I come! DJ: Lyst å hjelpa meg å leka med maling i framtida (snart)? Lakkera interiør listene og midtkonsoll, kanskje støtlistene og kromen rundt vinduene? sjå kossen da blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 er berre å glemme den M lista og heller skaffe seg shadow lister rund baut blir nice visst du og kjører grå/svart stil Noe som mangler som jeg ikke klarer å sette fingeren på sånn i farta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 er berre å glemme den M lista og heller skaffe seg shadow lister rund baut blir nice visst du og kjører grå/svart stil Noe som mangler som jeg ikke klarer å sette fingeren på sånn i farta... M5 Speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Hehe, ja M5 speil blir aldri feil da Hvordan er det å få sota det ytterste feltet på blinkelyset? Kan det fikses også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Er ikke vansklig. Men litt klurete å demontere lyktene. helst holda dei original. Plan om å bestille sølv belagte blinklys pærer fra GS sånn at du ikke ser det gule. Kjøper framme å bak! Hjelper veldig på! Tok et par bilder av den skitne bilen i solskinnet så eg skal legge ut senere! Edit: Bestilte med nye skilt på fredag så var, var å henta dem idag! eneste dumme er at eg måtte bytte skiltramme til en så passet. Så da blei det gode gamle Bimmers.no skiltet mitt bytta ut en fra den lokale bilforhandleren! Men ramma blir lakkert! Null stress! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Er ikke vansklig. Men litt klurete å demontere lyktene. helst holda dei original. Plan om å bestille sølv belagte blinklys pærer fra GS sånn at du ikke ser det gule. Kjøper framme å bak! Hjelper veldig på! Tok et par bilder av den skitne bilen i solskinnet så eg skal legge ut senere! Edit: Bestilte med nye skilt på fredag så var, var å henta dem idag! eneste dumme er at eg måtte bytte skiltramme til en så passet. Så da blei det gode gamle Bimmers.no skiltet mitt bytta ut en fra den lokale bilforhandleren! Men ramma blir lakkert! Null stress! eller skaffe ein BMW CCN ramme lurer på om eg har eit par chrom pærer liggande å slenge som eg ikkje fekk brukt for. Thank you for bilde DJ! Shadow lister er dyrt, stress og tåler lite (men med tiden nødvendig)! Blir støtlister rundt i svart og svarte nyrer til våren/asap! Ser det med engang! Svart/grå stil, here I come! DJ: Lyst å hjelpa meg å leka med maling i framtida (snart)? Lakkera interiør listene og midtkonsoll, kanskje støtlistene og kromen rundt vinduene? sjå kossen da blir? jada kan joine eg, har som regel alltid tid burde skaffe ein matt svart til listene og matt(halvmatt) klarlakk så blir det konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 M5 fanger fremme gjør seg jo også alltid. Ser en del friskere ut da. Eventuelt bare en faceliftfanger også. De bygger mer ned. Ellers er den finfin! Dropp lyktelistene og kjør på med svarte lister som andre nevnte her. Kan bli tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Kan ikke noen PS trikse slik at de framlyktene også blir svarte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 akkuratt den lille trekanten ved siden av blinklyset ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Jess!!!! Der har du den DJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 synes den bør være der jeg, er pent med en tycker jag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå