Konformisten Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Jeg har en BMW E39 som bør til en firehjulskontroll, siden rattet står skjevt og bilen trekker mot høyre. Noen tips til verksteder i Oslo som kan utføre dette rimelig? Har lett gjennom en masse gamle forumtråder, men ser ut til at mange av de anbefalte verkstedene er nedlagt. Et verksted ga meg et pristilbud som tydet på at hele jobben skulle ta fire timer. Dette kan vel umulig stemme? På forhånd takk for svar.
SweetBMW Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Autopower på Kalbakken i Stanseveien har gitt meg og fattern bra service i alle år.. anbefales!
Konformisten Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Autopower på Kalbakken i Stanseveien har gitt meg og fattern bra service i alle år.. anbefales! Har vært der en gang, men visste ikke at de drev med firehjulskontroll. Kan jo alltids høre. Så vidt jeg husker drev de ikke og spurte om reg.nr for det minste, så det er positivt.
larserso Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Arne Gudbrandsen like ved GS bildeler og gamle tollageret er også så absolutt å anbefale
øyvind bp Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg ble anbefalt av Autopower på Kalbakken å dra på et hjulstillingsverksted som ligger langs ring 3 på storo. Ligger ved Uno x pumpene på høyresiden rett før storokrysset når du kjører østover på ring 3.
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg ble anbefalt av Autopower på Kalbakken å dra på et hjulstillingsverksted som ligger langs ring 3 på storo. Ligger ved Uno x pumpene på høyresiden rett før storokrysset når du kjører østover på ring 3. Det er mekonomen eller no det der..
FCBayern Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 er jeg helt ute på viddene eller skal det ikke trekke litt mot høyre da? bittelitt altså
øyvind bp Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg ble anbefalt av Autopower på Kalbakken å dra på et hjulstillingsverksted som ligger langs ring 3 på storo. Ligger ved Uno x pumpene på høyresiden rett før storokrysset når du kjører østover på ring 3. Det er mekonomen eller no det der.. Ja det kan stemme at de er inlemmet i mekonomenkjeden. Men de har spesialisert seg på hjulstillingskontroll.
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg ble anbefalt av Autopower på Kalbakken å dra på et hjulstillingsverksted som ligger langs ring 3 på storo. Ligger ved Uno x pumpene på høyresiden rett før storokrysset når du kjører østover på ring 3. Det er mekonomen eller no det der.. Ja det kan stemme at de er inlemmet i mekonomenkjeden. Men de har spesialisert seg på hjulstillingskontroll. Det har jeg også hørt at de er, altså veldig flinke med forstilling. Men aner ikke hva de tar
Azeton Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Arne gulbrandsen er dyr.. Kampen auto! er rett ved ensjø t
Konformisten Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Fikk ikke noe svar fra verkstedet på Storo. Men Oppsal Bilservice på Ensjø hadde ledig time.
hagenisse Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 er jeg helt ute på viddene eller skal det ikke trekke litt mot høyre da? bittelitt altså Øh? Hvorfor skulle den gjøre det?
øyvind bp Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Arne Gulbrandsen er skurk. Fikk anbud på å skifte bremseskiver på ca 6000, da jeg kom for å hente den hadde han gjort alt mulig annet småting og tok 14450. kjellvete reagerte på dette 1
FCBayern Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 er jeg helt ute på viddene eller skal det ikke trekke litt mot høyre da? bittelitt altså Øh? Hvorfor skulle den gjøre det? Cars Pull to the Right # In the U. S. and most other countries that drive on the right side of the road, cars are designed to have a slight pull to the right. This is a safety precaution used by car manufacturers to prevent accidents caused by falling asleep at the wheel or other circumstances where the driver cannot perform. The idea is that as the car slows to a stop it will roll to the side of the road rather than into oncoming traffic. Read more: Why Does My Car Pull to the Right When Driving? | eHow.com http://www.ehow.com/about_6113567_car-p ... z0vO6yu3l2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå