Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kampen auto tar ikke firhjulskontroll hvis det er montert senkesett på BMW. Opsal bil er dyrt og mye rot og dårlig service

De tok det på min bil ihvertfall..

• 4 years later...
Skrevet

En ting. Alf Lie Motor. Sønn har overtatt etter far som kun er en legende og et minne pr idag BMWmessig. Jeg ba om bistand til hjelp med start av min bil som hadde stått lenge. Ikke no problem sier sønn, Ole Martin. Får fraktet bil til ham. Han greier ikke løse problemet overhodet. Istedet tar han og bytter en styresnekke jeg har liggende i bilen, slik at han kan fakturere seg noen kroner uten avtale og til dobbel pris. Dette hadde jeg fått knallpris på hos et annet verksted. Han bytter styresnekka men retter ikke hjula etter rattnavputa pga at bremsene var rusta, slik at jeg pr idag må ut med nær 2 lapper for å få fikset dette annet steds. Det som er rart er at bilen er like slækk i styringa som før han var og "fikset". Og gamle styresnekka har han kastet!! Påstår at han kunne ikke ha den liggende og ta opp plass hos seg. Hvorfor ble ikke den lagt i bilen min?? Masse plass der. Han klaget over at "jeg skulle hatt det jeg skulle gjøre skriftlig!!" Men jeg klaget og ikke en j... lyd om at han kunne ta og justere forstillinga iht normal prosedyre. Bare stillhet. Så om noen velger denne skapningen; FÅ ALT SKRIFTLIG!!! Etter HANS EKSPERTforsøk på å få start på bilen min så er lås til hanskerom revet i småbiter og høyre fordør gått i vranglås. Bakluke virker ikke. Om det er han som har gjort dette vites ikke. Imidlertid, Furubakken verksted fikk start etter å ha byttet startsperreenhet og grunnmodul, riktignok etter 6 mnd delebestillingstid.. Og bilen rusler og går igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...