R Andersen Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Gratulerer med en sjelden, og sjelden fin, bil! Vanskelig å si hvor mange som er igjen av disse, men tror nok du skal lete lenge for å finne en i denne tilstanden. Ta vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 oj!! den var strøken! kan du legge inn noen flere bilder, under bilen, og noen bilder av motorrom og litt div:D nyldelig bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Har ikke noe bilder fra under enda. Har igrunn ikke sett under bilen faktisk - har bare gått ut fra at det er greit.. Kan jo legge ut litt mer bilder av diverse Legger det likegodt ut i første post... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 For et smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 For en bil! Ser jo ut som den akkurat har blitt dytta ut av fabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Vakreste BMW'en jeg noen gang har sett ! Fortsett med det det ser ut som du gjør, ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Utrolig pent eksemplar.. Et lite spørsmål: Hvor er varseltrekanten plassert i den bilen.. Finner ikke ut hvor den skal ligge i min bil. Din ser jo veldig original ut så kansje den ligger på en fornuftig plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Et helt nydlig eksemplar av en Evo2.! Den såg ekstremt godt holdt ut. Flott bil. Tipper du trives godt bak rattet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Sikle sikle! Den bioen din er i helt utrolig god stand! Eg bøyer meg i støvet. Dette viser jo at vi alle har noe å strekke oss etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Gratulere meget med en sjelden bil... den så strøkent utt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå