ovangs00 Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Etter et år i mitt eie så har jeg endelig fått surret meg til å ta noen bilder av bilen. Litt info først. 100% original (dvs original lakk osv) med 77400km på telleren. En eier før meg. nr 259/500 Bilen blir kun brukt på en finværsdag innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Daamn! Nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Utrolig nydelig velholdt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 ahh, denne så fin ut, selge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 hurra, den her likte jeg, evo 2 også gått så lite + velholdt:) ikke flere enn 500 av dem nei, jøss.. har en amg 190e i garasjen, en av 199 lagde, blir noe i samme duren det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Dette var et utrolig pent eksemplar! Slike vokser ikke på trær, pass godt på henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Utrolig deilig vogn!! Arendal??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Ser ut som et helt fantastisk eksemplar av E30! Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Smykke dette her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Dæven! Denne må da være importert fra Tyskalnd nylig vel? Fytti dette var noe av det peneste eksemplaret av en E30 M3 jeg har sett! Nydelig! Ta godt vare på denne, og stell godt med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Strøken vogn! Denne har ikke sett mye saltlake Interiøret så jo nesten nytt ut. Hvem som helst kan bli mo i knea av et slikt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 For en bil! Dette er veeeeldig skjeldent Vet du hvor mange evo 2 det er i Norge? 1-2 stykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Hehe, dette er rått. Veldig rått! Var det du som ga mer for denne enn hva du fikk igjen for e92'n du hadde? Det kaller jeg solid entusiast. Edit: Du har ingen bilder fra under bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Tidligere eier påsto at det aldri har sittet folk i baksetet, og det kan nesten se ut til å være sant. Fremme også, så er det veldig veldig fint. Jeg kjøpte denne fra England i juni i fjor. Den er fin, men da kostet den også deretter. Stemmer at jeg hadde e92 tidligere ja.. Det eneste som egentlig er å utsette på bilen er at to av felgene er litt kantkjørt, samt noen små merker på panseret. Stemmer at jeg holder til i Arendal. Vet ikke hvor mange evo2 som finnes i Norge. Noen som vet? Noen som vet på verdensbasis? Er vel neppe 500 igjen hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 hehe 300 av de er sikkert kjørt i filler på div racerbaner så denne bør vel lagres i en safe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå