Paal_e34 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Hei Har rundet umbracoskruen som holder bremseskiven på plass totalt. Noen tips til hvordan jeg kan få den ut? Har lett litt rundt på nettet og ser at "grisepikk" ikke er anbefalt.
-Roger- Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Bor hull gjennom den og lag hakk. Da slipper "spennet" og den burde komme ut enkelt.
S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Jeg tok ett stort borr og borret bort skruehodet sist dette skjedde med meg. Etter det så kunne leg slå løs skiva og få tak i skruen med tang...
sealed Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Slå inn en torx pipe, sveis på en mutter eller bor vekk hode. Gjengestanga som blir igjen er somregel veldig lett og få ut igjen med tang, banke en skrutrekker så den lager ett hakk i den og skru ut
Lars89 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Har du dårlig med verktøy funker det å bare slå av skiva med slegge/stor hammer også. Slå på motsatt side av skruen Dette forutsetter at du ikke skal bruke skiva etterpå.
Paal_e34 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Slo som bare det med hammeren på skiva men mista jo nesten hørselen. Fikk ut skruen nå ved å banke inn et flatt skru jern og varme mye og bruke wd40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå