Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle få solgt unna litt deler fra bilen pga ombygging.

det som skal selges er

-komplett understell med 330mm k-sportbremser foran som er mulig å godkjenne, alle foringer og bærearmer ble byttet for et par år siden, (7000,-) nypris på bremsene er litt over 10k på GS har kun blitt brukt i overkant 2mnd.

-originalt sportsunderstell som kun er brukt 10 mil ca, nypris på dette er 16k, kjøpt hos bmw forhandler, kan gå for 8k eller bud rundt der

-motor med gir, ledningsnett og M3 shortshift, gått 310.000km, byttet olje i kasse i vinter. motor går bra, bruker ikke olje eller noen form av væsker. har bud på 2500,-

-frontlykter (bud)

-radiator nesten helt ny, nypris 3200,- følger også med en splitter ny ekspansjonstank (bud)

-grillnyrer (bud)

-19"felger 235/35-19.2 bra dekk foran og 2 splitter nye dekk bak, kantkjørt på 3 av felgene, men ikke alvorlig, skal være mulig og bytte kantene på disse felgene får også på litt breiere dekk :) (6000,-)

-frontfanger med litt slitne tåkelys (bud)

-originale baklamper, gule blink

-har bud på nesten strøkne tåkelys og kvite blink. 400,-

-bakfanger. litt småskader, trenger litt rep og pleie :) (bud)

j17nqjxw9548yk0tcpz6.jpg

x5cluvw2forb7wg7b4kj.jpg

hhbjf3qbemk7v6me11nb.jpg

y8l6rk2921gapwdnrc7o.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

ingen som er int? bare å komme med bud folkens :) har muligens en kjøper på frontfanger, kom også på at jeg har noen ekstra tåkelys, men festet på den ene er knekt, men er bare å flytte over fra de som sitter på fanger :)

Skrevet

blir litt vanskelig når jeg ikke har fått den ut enda:) må bare rydde litt plass i garasjen der bilen skal pusses opp så får jeg kasta ut de delene som selges :)

regner med det blir i løpet av neste uke

Skrevet

som du sikkert ser så har jeg oneblock lykter foran :) men tror mener jeg har kvite blinkers i det andre hjemmet mitt, men sitter limt øyeskygge, så er litt jobb med å få av det :)

Skrevet
som du sikkert ser så har jeg oneblock lykter foran :) men tror mener jeg har kvite blinkers i det andre hjemmet mitt, men sitter limt øyeskygge, så er litt jobb med å få av det :)

skjønner ;)

men å mye vil du ha for de ? :) de hvite altså ;)

har du tåkelys og ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...