baremats91 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 tenkte jeg skulle få solgt unna litt deler fra bilen pga ombygging. det som skal selges er -komplett understell med 330mm k-sportbremser foran som er mulig å godkjenne, alle foringer og bærearmer ble byttet for et par år siden, (7000,-) nypris på bremsene er litt over 10k på GS har kun blitt brukt i overkant 2mnd. -originalt sportsunderstell som kun er brukt 10 mil ca, nypris på dette er 16k, kjøpt hos bmw forhandler, kan gå for 8k eller bud rundt der -motor med gir, ledningsnett og M3 shortshift, gått 310.000km, byttet olje i kasse i vinter. motor går bra, bruker ikke olje eller noen form av væsker. har bud på 2500,- -frontlykter (bud) -radiator nesten helt ny, nypris 3200,- følger også med en splitter ny ekspansjonstank (bud) -grillnyrer (bud) -19"felger 235/35-19.2 bra dekk foran og 2 splitter nye dekk bak, kantkjørt på 3 av felgene, men ikke alvorlig, skal være mulig og bytte kantene på disse felgene får også på litt breiere dekk (6000,-) -frontfanger med litt slitne tåkelys (bud) -originale baklamper, gule blink -har bud på nesten strøkne tåkelys og kvite blink. 400,- -bakfanger. litt småskader, trenger litt rep og pleie (bud)
baremats91 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 helge bump, kom med bud på delene, er kun satt pris, men tar i mot bud. ikke skambud
baremats91 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 opp igjen, kan ta noe i innbytte, kom med forslag
baremats91 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 ingen som er int? bare å komme med bud folkens har muligens en kjøper på frontfanger, kom også på at jeg har noen ekstra tåkelys, men festet på den ene er knekt, men er bare å flytte over fra de som sitter på fanger
baremats91 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 kan gå for det, men alle delene som er til salgs så må kjøper stå for frakt
Eirsan Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 kan gå for det, men alle delene som er til salgs så må kjøper stå for frakt Hvor på stange bor du ? Jeg kan sikkert komme å hente også
baremats91 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 er litt utenfor stange mot tangen, men kan møte i stange sentrum
Saltkjelen Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Har en kar som er interessert i motoren, henter til helga for 2500,-, send melding til 91827167 (Kjetil) ved intr.
baremats91 Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 blir litt vanskelig når jeg ikke har fått den ut enda:) må bare rydde litt plass i garasjen der bilen skal pusses opp så får jeg kasta ut de delene som selges regner med det blir i løpet av neste uke
baremats91 Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 som du sikkert ser så har jeg oneblock lykter foran men tror mener jeg har kvite blinkers i det andre hjemmet mitt, men sitter limt øyeskygge, så er litt jobb med å få av det
E36Driver Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 som du sikkert ser så har jeg oneblock lykter foran men tror mener jeg har kvite blinkers i det andre hjemmet mitt, men sitter limt øyeskygge, så er litt jobb med å få av det skjønner men å mye vil du ha for de ? de hvite altså har du tåkelys og ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå