S.Hafsmo Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 hmm.. vel, koedfolket mener ihvertfall fortsatt at dette er originale kanalbiter.
Kristov Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 hmm.. vel, koedfolket mener ihvertfall fortsatt at dette er originale kanalbiter. Bestill en fra GS også så får du sammenliknet.
larriz Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Du får en kanal til 1078,- dkk hos schmiedmann og den er orginal. Jeg har aldri fått noe orginalt når jeg har handlet hos koed. Har sendt i retur både glødeplugger og dyserør fordi det ikke passet.
S.Hafsmo Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 nå sier de at de river av den originale lappen med delenummer, og setter på deres egen. Og at det ikke skulle være noen tvil at dette var en original del.
Tom K Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 hehe ta med delen til din lokale BMW forhandler og be verksmesteren å se på delen, spør om han er villig til å skrive under på at delen er uoriginal og send papirene til Koed
GSS Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 nå sier de at de river av den originale lappen med delenummer, og setter på deres egen. Og at det ikke skulle være noen tvil at dette var en original del. Jeg har fått deler derifra hvor den originale lappen er revet av (restene henger igjen), og koed's egen lapp er satt på. Og det jeg har fått er originale deler, det tviler jeg ikke på. Dette er ikke snakk om karosserideler. Men min og mange andres erfaring med bmw-org karosserideler er at de har absolutt 100% passform.
fre Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Den aktuelle delen leveres KUN originalt. Finnes ikke noe som er helt tilsvarende fra feks Klokkerholm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå