hylle Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Hold den helt original. Vis eg finner en pilot som vil cruise over fjellet med ix så skal jeg ta den med, så kan di stå side om side på utstilling Får nå sjå! hehe.. E30 original e kje så kul! Kruscontroll og stor obc da? ja, det er det også
e30 tic Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 en org e30 er ikke så kul å se på nei, men det kan jo være morro med noen std biler blant alle ombygde og skam senka Ny premiekatagori; HøYeste BMW
hylle Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Ny premiekatagori; HøYeste BMW Fikk gjort litt idag å, litt på begge bilene, det eneste å vise frem er dette bildet her :
hylle Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Da er pedalbokskittet godt på vei, regner med det kommer iløpet av uka, så da blir det nok litt demontering idag, vært slækk i det siste på denne bilen, må gasse opp å bli ferdig!!
Pedi Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Ja, det nærmer seg sesong og Juni med stormskritt nå... Regner med at du kommer til å være i overkant belastet iforhold til oss andre som ikke skal arrangere Norges beste BMW-treff, i tillegg til bilmekking?
hylle Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Ja, det nærmer seg sesong og Juni med stormskritt nå...Regner med at du kommer til å være i overkant belastet iforhold til oss andre som ikke skal arrangere Norges beste BMW-treff, i tillegg til bilmekking? Skal være klar til slutten av april. 1 mai er deadline for meg. får håpe e30meet blir en suksess, gjør iallefall alt jeg kan for at det skal bli det! Fikk gjort litt idag, vært innbrudd i bilen igjen, så da var det å bytte låsesyl igjen., har faktisk i reserve så mye tyveri det er dernede... det tok litt tid, men så fikk jeg tid til å gjøre det jeg egentlig skulle, og en liten bonus for å få igang arbeidslysten. før: Etter: Tror lyden kommer til å bli ganske lik denne hartge m5en. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... _FAhQd1LTo Og her er en E38 med S62 og trakter!
janerik171187 Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 synd med innbrudd tøft med trakter på tide å skaffe annet sted å skru kanskje? men er kanskje ikke så lett rundt oslo
hylle Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 TakkTakk! På tide med et annet sted å skru ja, men det er ikke så lett å finne her, men det fungerer greit i garasjen, har verksted for litt verre oppgaver. alt under bilen er jo klart, så her er det bare kjøling, pedalstell (som kommer til uka) og noe småtterier igjen!
e30 tic Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Blir grei lyd i den der nå, ska bli morro å se koss den går!
hylle Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Blir grei lyd i den der nå, ska bli morro å se koss den går! Får håpe det går fremover og at det blir litt lyd ja!! Fikk pedalopphenget idag, meget god kvalitet, kjempefornøyd! venter bare på wilwood pedalboksen og sylinderene nå før montering. fra samme butikk kjøpte jeg også disse to, festes ved nedre støtdemperfeste, så slipper jeg å stroppe bilen i felgene bak, men kan stroppe i disse på hengeren istedenfor. Kjøpte også 6tr girkassefester, kommer garantert til å ta 5 tr kassen som står på nå, da er det greit å ha liggende.
hylle Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Venter enda på wilwood pedalene, de kommer vel ikke før sent i neste uke dessverre. Har skaffet banehjul for sesongen, tror dog jeg skal selge et av settene, de er 8&9 16" fra E30 M3. Det blir forøvrig 5 bolt understell på denne, så jeg har for salg en IXT bakstilling, (ventilerte skiver bak på e30!!) wilwood bremsekit foran, og en E30 M3 diff. bare å sende PM.
hylle Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Hengeren jeg bestilte ifjor har jeg nå fått levert. Må se om vi ikke kan få til noe utleie på denne etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå