hylle Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Har nesten mistet helt motivasjonen til denne v8 bilen, har brukt mye tid på å få ferdig den andre, den er klar nå, endelig! Så da kan jeg vel slenge ut et bilde av den, for første gang?! Nå trenger jeg bare motivasjon til å skru v8
janerik171187 Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Har nesten mistet helt motivasjonen til denne v8 bilen, har brukt mye tid på å få ferdig den andre, den er klar nå, endelig! Så da kan jeg vel slenge ut et bilde av den, for første gang?! http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/63561_10152758660705370_1670630063_n.jpg Nå trenger jeg bare motivasjon til å skru v8 nice
Trond.S Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Denna har gått meg hus forbi her, eller denne det er iS motor i? Du lever litt etter mottoet: man kan aldri har for mange e30'r?
hylle Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Denna har gått meg hus forbi her, eller denne det er iS motor i? Du lever litt etter mottoet: man kan aldri har for mange e30'r? Heheh, ikke vært noe om denne her, den som hadde 318is motor ble solgt ifjor, jeg har 2 stk nå, denne og denne med s62. Har hatt den røde en god stund, står m20b25 i den!
vikkipedia Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Blir vel stjålet noen deler fra den snart Hehe!
hylle Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Da er jeg endelig litt igang igjen. Var heldig å få tak i en 100% strøken bakluke og et relativt bra panser, i samme farge som bilen tilogmed, så da ble det handlet. må dog lage hull til mtech1 vingen etterhvert. Bilen er ikke særlig bra kosmetisk, men dette er jo et rullende prosjekt og planen er å få tatt hele karrosseriet og få inn nytt stål over hele bilen, til vinteren! - Må nyte den i sommer. Synd den ser ut som den gjør karrosserimessig, men skit au. Har litt arbeid igjen på motoren, men nå har jeg fått gnisten tilbake, så nå er det bare bånn gass. Dersom noen har en førerdør, og en original fremskjerm i god stand, og helst i Diamantsvart vil jeg gjerne kjøpe dette. Dersom noen har malen for borring av hull i girkasse for svinghjulssensor er jeg ute etter dette. Jeg får levert OZ Superleggera felger til uken, disse er 17" - kommer til å rulle på Kumho slicks Et par bilder av motorrommet og bakluka. Så nå er det bare tvi tvi, og skru skru, og håpe jeg blir ferdig!
Dirty Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Er ikke supernøye med triggeren, det er utsparing i kassa så skal endel til å sette den feil
janerik171187 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 si fra om du kommer over en til bra sort bagasjeluke a trenger til cab'n min ser bra ut ellers
hylle Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Er ikke supernøye med triggeren, det er utsparing i kassa så skal endel til å sette den feil får kikke på det i helga!! si fra om du kommer over en til bra sort bagasjeluke a trenger til cab'n min ser bra ut ellers Heheh, har leita i over 2 år!! Var på nippet å bestille helt ny luke, men så kom jeg over denne.. 100% rustfri, digg!! men skal seff si fra om jeg kommer over en til
tommyheimberg Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Blir bra denne nå!!, kult med trakter:-))!, men ossen blir de mtp lmm?, kjøre med boksene og lmm på og så ta av når du står utstilt osv?? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Eneste jeg ikke liker med de traktene, er at man mister det annerkjente innsuget, så den ser mer eller mindre ut som en vanlig v8'r :/ montro om man hadde klart å modde de gjennom innsuget?
Dirty Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Eneste jeg ikke liker med de traktene, er at man mister det annerkjente innsuget, så den ser mer eller mindre ut som en vanlig v8'r :/ montro om man hadde klart å modde de gjennom innsuget? Enig, tar seg ikke like bra ut som med innsuget på. borret hullet mitt litt større en føleren
Trond.S Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Kjører vel Alpha-N og uten LMM uansett så det er ikke noe problem. Enig at innsuget ser bra ut, men lyden av åpne trattar skal man heller ikke kimse av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå