Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skrudde litt mer idag, ser at det lekker endel bensin ved bensinpumpa, rart jeg ikke har sett det før.

bestilt ny nå, samt slanger og opplegg. så får vi sjå! :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Hadde en liten prøvetur med denne idag, var peng drag i den.

Litt smått som står igjen nå, forkaster servo og setter på org tannstang iallefall.

Bør bli klar for noen banetreff denne sommeren! :)

Skrevet

Den går fint nå! :) ikke noe problem der.

Skal ut med motoren nå og bytte simring bakkant av veiv, montere ny clutch, og div pakninger, Og ta bort servostyringa. Hvis man vil kjøre m60 uten servo bruker man 7k1388 reim og erstatter det store løpehjulet med det lille, altså to stk små løpehjul.

oywcznkyl687umi2k9iu.jpg

zqdfy4do9eld4tw52exo.jpeg

Skrevet

Ut med motoren igjen :

q175twsyfmvibhmbwb9a.jpeg

s0c7ibp8qwdrmyoucycb.jpeg

alhb06uo5sbdne6nsis2.jpeg

Hvordan løser man problemet med at bkf fra 540 har to utganger til bremserør, (til abs sentral)

Mens bilen har tre, en som går bakover til et t-stykke og to foran. Jeg har ikke abs på denne.

Skal legge opp alt nytt av bremserør og bensinslanger også.

Skrevet

Det er det jeg har gjort, men kjørte en prøvetur for et par dager siden, virka som den tok mer tak på den ene sia enn den andre. har det noe å si hvilke innganger man bruker på t-stykket?!

Skrevet
Det er det jeg har gjort, men kjørte en prøvetur for et par dager siden, virka som den tok mer tak på den ene sia enn den andre. har det noe å si hvilke innganger man bruker på t-stykket?!

Tror ikke det, men koble den slik den er bak sånn at røra til hver side havner rett overfor hverandre.

Skrevet

Jeg kjører med tstykke foran på min. Null stress.

Fra hovedsyl til "toppen" og sidene ut til bremsene. Tror nok ikke det har noe å si hvilke du bruker egentlig

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Skrevet

SKulle hatt meg en god vifte til denne, hvor kjøper jeg ferdig kit med rele og det hele?

hvor stor vifte bør jeg ha? har m535 radiator.

Skrevet

Motor er på plass igjen, et sant helvette å ta ut og inn denne motoren. Håper jeg slipper det med det første..

Bytta noen simringer og montert ny clutch, rydda opp litt i ledningsnettet, montert nye bankesensorer. Gjenstår å få montert en ordentlig vifte, leter etter et ferdig kit med rele og alt, noen som vet hvor jeg får tak i det?!

ksiieyoeh9t5tr4be2fh.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...