Gå til innhold

Hylle- E30 S62

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

har du putta Lmm i vaskemaskinen? kan nok bare kaste den

Jeh, har en ny liggende, men trenger ny av den luftfilterboksen også, var sliten og hadde et gult lag av det der voks greiene som er på innsuget, satser på gs har en ny luftboks til en grei penge.

skal sjekke nå etterpå om den ble fucka av vasken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For en ukes tid siden bestilte jeg flett ny henger med kapell, den blir bygget nå, så jeg har den vel over nyttår. blir greit å kunne dra til banetreff vel vitende om at jeg alltid får med meg bilen hjem, blir litt mer satsing da! ;-)

5hy8l88l0p7kd2cnr0bm.jpg

Ellers er vel bilen mer eller mindre klar, litt småting her og der, må få valsa de buene bak så jeg ikke subber så jævlig.

Trenger også tips til noen skikkelig stive støtdempere jeg kan få kjøpt..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en annen tråd her om Rust i baggasjerommet, Måtte nesten sjekke nærmere på den andre E30en jeg har, siden jeg VET det er litt rust her på denne med v8. Fikk sjokk når jeg så bildene igår kveld, så måtte bare sjekke den røde nå ikveld. Begynte først å demontere alt i baggsjerommet da så det slik ut :

46462_10152302826500370_1924105756_n.jpg

Så tørka jeg over med en klut, og sier meg fornøyd med at baggasjen så såpass bra ut som den gjorde! :-)

396617_10152302826685370_456182843_n.jpg

Så var det bare å montere alt tilbake igjen :

542965_10152302826920370_1211161796_n.jpg

Nå som det meste av grunnarbeidet er gjort unna på den røde tenkte jeg kanskje å lage en tråd på nyåret om den, det kommer enda til å skje litt med den før den er klar for vårmønstring.

Den svarte med v8 som denne tråden handler om skal få mer oppmerksomhet nå fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Org fjørbein demontert, da er det klart for å montere KW v2 når det kommer i hus! :)

Skal bli deilig å få kjørt en hel del på E30Meet med godbilen! Den skal iallefall brukes hardt til sesongen.

Prosjektet for neste vinter blir rustsveising og bytte alt av karossdeler og få den helt tip topp!

har også montert E30 M3 stabstag foran.

Porsche bremser er også på vei til meg nå! :)

10359_10152346458255370_530110657_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Får vel si god jul da! :)

Blir motorbytte utover nyåret, Må bare bestemme meg for om jeg skal kjøre 5 eller 6 tr. kasse på den nye motorn!

Er skikkelig ladd for masse kjøring til sesongen, så jeg gleder meg til motorbyttet er ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...