S:M:G Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Kan jo lese litt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_stack. Litt grunnleggende info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Da har jeg kjøpt ferdige trakter, fra Hartge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Om du skal ha S62 i den E30`n på bildene her så burde du sette igang å redigere skiltnummer. Vi vet jo hva slags etater som er innpå her og snoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Om du skal ha S62 i den E30`n på bildene her så burde du sette igang å redigere skiltnummer. Vi vet jo hva slags etater som er innpå her og snoker Neida, det går så fint så. Den skal bare brukes på bane iår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn m Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Om du skal ha S62 i den E30`n på bildene her så burde du sette igang å redigere skiltnummer. Vi vet jo hva slags etater som er innpå her og snoker Neida, det går så fint så. Den skal bare brukes på bane iår Hjelper lite det, når det plutselig dumper ned et brev i postkassen, om inkalling til tilsynet for full teknisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Da er motoren i hus, så da er det ingen vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hoho skal bli gøy å følge med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 faen må overlade m60en jeg nå Hehe, neida Det her blir RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Samme tenkte muztang da han fikk sitte på med s62 under huven Blir tøft dette hylle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Nesten litt trist når jentungen forsvant fra garasjen, mange gode timer med den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Den første linken er kun trompetene, jeg valgte 54mm da dette passet spjeldene mine best fordi de er vært pusset i tidligere og da får jeg matchet de bedre i når det må sveises på flenser. På din motor er det vel samme greiene som på S54 spjeldene, at de festes i innsuget med slangebiter og ikke flenser, eller er jeg helt på jordet der? I så fall er det bare for deg å finne trakter med samme innerdiameter som innsuget ditt, og bare tre de nedi slangebitene. Det hadde kanskje vært det enkleste., jeg klarer ikke se det på dette bildet, eneste jeg har sett med trakter. Kjøpte du dem klemmene på den butikken? [ Bilde ] S62 med trattar blir grymt. Er gamle motoren min på bildet der og det ga jævlig fin lyd under pådrag Var bygd distansestykker i aluplater oppå spjeldhusene for at plata luftfilterene festes til skulle havne over toppene. Traktene var tynnvegga rørstål som var pressa trakt på. Liker stuket på bilen din godt. Med felga og frontleppa minner den meg om de fineste og mest riktige e30'ene fra 90-tallet. Og som vi alle veit er retro tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Takktakk! S62 med trattar blir grymt. Er gamle motoren min på bildet der og det ga jævlig fin lyd under pådrag Var bygd distansestykker i aluplater oppå spjeldhusene for at plata luftfilterene festes til skulle havne over toppene. Traktene var tynnvegga rørstål som var pressa trakt på. Liker stuket på bilen din godt. Med felga og frontleppa minner den meg om de fineste og mest riktige e30'ene fra 90-tallet. Og som vi alle veit er retro tingen Høres bra ut! kan tenke meg det var fin lyd ja! må prøve få på trakter på min og, men må få bestilt filter og lage plate for at jeg skal få det på, ikke 1.pri pr idag. Litt sykdom som er ute å går i denne kroppen, så jeg får ta det litt med ro fremover, skal nok uansett få dytta denne inn utover våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Fortsatt syk i kroppen, er slik at jeg kun har hatt tilgang på gromt verksted 2 uker, ene uka har gått og var enda ikke helt bra, men så var det bare å stålsette seg og komme igang, var egentlig nå eller aldri for min del. Så nå som jeg er igang har jeg en liten uke på iallefall å få motoren inn. Tok en liten økt ikveld. Bilen kom på plass igår kveld : Da er vi igang: Blir deilig å få montert skrudd front, her har jeg kappet enkelt, og Jarmund skal lage avtagbar front for meg. Vi får se hvilken løsning han kommer opp med der, jeg har ny org Bmw frontboks liggende, og jeg håper vi kan få byttet hele boksen, dvs vi fjerner den bjelken nederst også. Motor ute og har begynnt å flytte over manifolder, motorfester og girkasse. Tar kveld nå, så får vi håpe kroppen er klar for en økt imorgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 L I K E R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå