Gå til innhold

Hylle- E30 S62

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser veldig bra ut Hylle! :applause: Stå på nå, slik at du er ferdig i god tid til sesongen begynner! Jeg antar at du kommer til å få nok av andre ting å henge fingrene i når det nermer seg Juni 8)

Scoop er etter min mening forbeholdt amerikanske biler, og ser egentlig ikke bra ut der heller.. Monterer du scoop på denne bilen, så melder jeg meg ut av e30meet på dagen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scoop er etter min mening forbeholdt amerikanske biler, og ser egentlig ikke bra ut der heller.. Monterer du scoop på denne bilen, så melder jeg meg ut av e30meet på dagen! :lol:

hahah, enig. blir helt originalt panseret mitt iallefall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna ser jeg og det tror jeg bilen kommer til å gjøre også. Stakkars bakhjul :-)

Får se om det holder bak der,. jeg har skaffet med noen sett bbs rz 469, 16x8 alle sammen. liker godt yokohama a048 dekka, så blir vel dem. jeg sladder ikke vet du :)

Bakstillinga er 325ixt med ventilerte skiver, 258x19 mener jeg. Eneste muligheten for å få ventilerte skiver med org oppsett bak på e30. m3 skivene er jo ikke ventilerte, men de er 282x12.

Ellers kjører jeg en 2,79utv sperrediff fra 325e, og baklokk med kjøleribber, + motorsport foring som de kaller det. får håpe det holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et vanvittig pent bygg!

Følger med hær :)

Absolutt ikke et pent bygg, hehe.. må ikke tro det! den er ikke spess fin å se til, Kul synes jeg den er, langtifra pen! Men den skal få seg nye platedeler allover og all rust skal bli tatt på den etterhvert. tenkte neste vinter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...