Dirty Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Scoop er tingen xDSent from my toaster using Tapatalk 2 har man v8 er det lov med scoop Sikker? ser jo ikke ut syns æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Gromt Hyllemann, Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Da har jeg kjøpt ferdige trakter, fra Hartge. [ Bilde ] Pris på disse på pm takk og hvor to buy;('j Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Ser veldig bra ut Hylle! Stå på nå, slik at du er ferdig i god tid til sesongen begynner! Jeg antar at du kommer til å få nok av andre ting å henge fingrene i når det nermer seg Juni Scoop er etter min mening forbeholdt amerikanske biler, og ser egentlig ikke bra ut der heller.. Monterer du scoop på denne bilen, så melder jeg meg ut av e30meet på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Scoop er etter min mening forbeholdt amerikanske biler, og ser egentlig ikke bra ut der heller.. Monterer du scoop på denne bilen, så melder jeg meg ut av e30meet på dagen! hahah, enig. blir helt originalt panseret mitt iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Dette blir gromt, Hyllemann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 fant et bilde fra da jeg heisa inn motorn. Gleder meg til å restaurere karrossen på denne, og iallefall få ny lakk på. Planen er å lakkere opp motorrommet før sesongen. iallefall sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Nærmer seg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Her går det unna ser jeg og det tror jeg bilen kommer til å gjøre også. Stakkars bakhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Her går det unna ser jeg og det tror jeg bilen kommer til å gjøre også. Stakkars bakhjul Får se om det holder bak der,. jeg har skaffet med noen sett bbs rz 469, 16x8 alle sammen. liker godt yokohama a048 dekka, så blir vel dem. jeg sladder ikke vet du Bakstillinga er 325ixt med ventilerte skiver, 258x19 mener jeg. Eneste muligheten for å få ventilerte skiver med org oppsett bak på e30. m3 skivene er jo ikke ventilerte, men de er 282x12. Ellers kjører jeg en 2,79utv sperrediff fra 325e, og baklokk med kjøleribber, + motorsport foring som de kaller det. får håpe det holder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Jeg tror den bakstillinga vil holde så lenge du ikke skal ut å dra rivstarter hver dag, men kan hende jeg er naiv her Edit: Fare for at det blir litt sladding uansett med den motoren der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Dette blir et vanvittig pent bygg! Følger med hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Dette blir et vanvittig pent bygg! Følger med hær Absolutt ikke et pent bygg, hehe.. må ikke tro det! den er ikke spess fin å se til, Kul synes jeg den er, langtifra pen! Men den skal få seg nye platedeler allover og all rust skal bli tatt på den etterhvert. tenkte neste vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Du må flytte tannstanga de et hakk bak hylle, nå ligger den vel å gnisser til bunnpanna ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå