Dirty Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 blir bra dette Trond, har du handlet pumper og pedeler også?
Kristov Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Fikk wilwood bremsekit i posten idag, så da kan jeg heldigvis kjøre 16" felger. Jeg forkaster hele Bkf opplegget, stoler ikke helt på det staget, + jeg vil ha ryddigere motorrom. trangt som faen med oljefilterhuset også.. den setter jeg opp på braketten hvor bkf stod. Så da blir det wilwood pedaler, med hengende pedaler, og det skal se helt originalt ut. bestilt denne adapteren som gjør at man kan montere som org. Adapteren kommer som et sveisekit og må settes sammen. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kan kjøpes ferdig sveiset også.
hylle Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Hvor store bremser kjøpte du? Kjører bare 280mm, 4 stempla. Får passe på å kjøpe noen klosser som biter godt. Godt mulig jeg kjøper større bremser om jeg finner ut at disse blir for små i april, men jeg har kjøpt 14stk BBS RZ 469 som jeg hadde tenkt å bruke til banehjul iår, elsker de hjula, så ville vært synd om jeg ikke kunne bruke dem på denne nå. må prøve finne ut om brembo bremsene 312mm går over. hvis de gjør det kommer jeg til å kjøre med det. Kan kjøpes ferdig sveiset også. Hvor da?
Silverboy Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Husker du hva braketten til pedalboksen kom på? Han selger vel ikke komplett kit med pedaler og alt?
hylle Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Husker du hva braketten til pedalboksen kom på? Han selger vel ikke komplett kit med pedaler og alt? Kristov kom med et hett tips her, den gutten har jo holdt på med E30 i altfor mange år, så han har funnet en nettbutikk jeg ikke har funnet som selger ferdig kit, ferdig sveisa, det jeg hadde funnet var sveisekit, kansellerte den ordren jeg hadde inne og bestilte et slikt kit på den andre nettbutikken til meg og kristov. Det kom på 170 dollar pr stk, og 125 dollar for frakt opp til 35kg. Her er link : http://store.garagistic.com/ocart/e30%2 ... ke%20setup
Silverboy Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Nice har funnet den som du sikkert fant hundre ganger via ulike steder, men den sist der var fin blir spennende å høre hvordan det funker!
hylle Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Fin beskrivelse hadde dem laget også Ja, helt kanon! Ikke helt sikkert at du blir den eneste med original E30 på E30Meet E30 tic!! Jeg har jo også en E30 320, men som har fått 2,5l motor, ettermontert en hel haug med utstyr, nå veier den noe helt jævlig,men en fin cruisebil! Jeg har samlet opp så sinnsykt med deler til denne, men alt ligger og støver ned enda, jeg bare klarer liksom ikke å begynne pimpe" den, den har iallefall fått en god del nytt i understell, foringer, støtdempere og alt nytt av bremser. Nå går det meste av tiden med E30en som har S62, føler at jeg må bli ferdig med den først, kan ikke drive på med 2 prosjekt! Men med de delene jeg har til den røde her tror jeg det kan bli en veldig kul E30, så jeg får vel bare brette opp ermene og sette igang.. Obs: en kar som rygga med hengerfeste inn i blinklyset som man kan se på bildet.. heldigvis kun glasset som sprakk!
tommyheimberg Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Såg strøken ut, denne har vell ikke vert vist så mye her tidliger??, hvordan utstyr er det på den?
hylle Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Såg strøken ut, denne har vell ikke vert vist så mye her tidliger??, hvordan utstyr er det på den? Nei, den er det ingen som har sett Har ettermontert ganske mye, El takluke, 4x el vindu, automatgir, aircondition, el tanklås, oppvarmet låser, sort sportskinn interiør, montert batteri bak, tjaa, tror det er det meste. Så har jeg bare gromme deler for en pen sum som venter på å bli montert. men det er mulig jeg kjører med den "original" denne sesongen!
e30 tic Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Hold den helt original. Vis eg finner en pilot som vil cruise over fjellet med ix så skal jeg ta den med, så kan di stå side om side på utstilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå