hylle Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Pedaler klare for montering : Ellers så shiner jeg opp to sett med BBS RS som skal være banehjul, med mindre jeg selger, og ja, var HELT JÆVLIG å få de hjula rene...!!! påbegynt oppshing av ring: Ellers så har jeg jo en annen E30 som skal på EU neste uke, og etter det så må jeg bare få på gromdelene så jeg kan komme meg på vårmønstringa, regner med å bli klar med v8ern til E30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Glader meg til å sitte på med denne. Kanskje jeg blir hekta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Kjører ikke med passasjerer, hehe, Du får kjøre selv, alene, på egen risiko isåfall. Kommer til å rulle på disse dekka på E30Meet iallefall, får håpe det sitter greit! http://www.kumhotireusa.com/tire/catego ... 3BC6B9E6B2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Jøss, de så jo seriøse ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 hvem selger disse trond? blir fooort tomt for klosser nå tenker jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Haha, tror man får litt å diskutere om man blir stoppet med disse! Hva havner noe slikt på? Neppe trygt uten seriøs modifisering av bunnpanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Tirerack selger dem, kommer vel på rundt 6 laks for disse dekka derifra. De bør vare en hel sesong, men tipper jeg ikke får kjøre på slike hjul på andre treff enn E30meet Hvorfor må det modifisering til av bunnpanne? Bilen er rimelig pinnestiv nå, så jeg tror det skal gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Din motor har vel sikkert nyttige nok skvalpeskydd men tipper en M20 eller lignende som maxer disse gjennom langsvingen blir rimelig "tørr"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 mye kom pedalene på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 ca 5000,- inkl frakt med opphenget til e30 slik at det ser org ut. hengende pedaler. Bestilte pedaler og sylindere fra jegs.com, de var treige som faen, brukte en mnd på å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Fikk på plass pedaler i bilen idag, gikk fint det, får koble på bremse og clutch rørene imorgen. Fikk også shina en til rs felg i natten.. Legg merke til de fine hvite skru skoa mine :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Ser bra ut Er hjula i 16 eller 17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 De er 16! men 34 bolta, så de skal vel kunne bli 17 en eller annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Fikk tatt en til felg, så nå har jeg bare et sett til, + en felg igjen.. Men nå begynner jeg å bli lei, så det andre settet får bare vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Dette blir bare rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå