Pedi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Det er vel gjerne indusert spenning som vanlig, er det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Etter at vi snakket om det litt igår har jeg tenkt litt. Er jo ikke samme trigger intervall på eks M62 og S62 Så om du hadde brukt m62 svinghjulreimhjul med trigger tenner på. så hadde den uansett ikke sveve som den skal tror ikke du hadde fått start i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Mangler egentlig bare montere svinghjulssensor, lurer på å få tak i 6tr. kasse og mellomaksling så jeg kan få kjørt på E30Meet våler søndag 25 August! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Det må du fikse kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Åssen går det her da??=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Åssen går det her da??=) Trond er fyllefant i Danmark nå, gi han et par uker så er han nok i sving igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Alkotrond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Har så sjukt mye å gjøre om dagen. Har solgt s62, han som kjøpte den setter inn S38 for meg. En slags byttedeal. Har også solgt en annen E30 jeg hadde, så nå har jeg kun denne sorte. Sparer egentlig bare opp kr til en grom E30 Banebil, hva det blir er litt uvisst enda. Får se hva som skjer utover vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå