Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Tøft motorvalg Hvilke oppgraderinger på understell tenker du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Tror det blir m3 understell, litt stivere enn originalt.! Skal nok funke bra det! Har iallefall på plass Sperrediff med 2,73utv, Motorsport bakdeksel og foring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Det kommer nok til og funke ja! Litt stivere er vel greit om du skal kjøre på bane.. 2,73 i utveksling på diffen? Hvilken girkasse skal du kjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 2,73 ja, 5 trinns kasse, Kommer til å bli som hånd i hanske..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg har trua! Kommer du med bilder og info i tråden her fremover? Eller må jeg holde utkikk etter en prosjekt-tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Kan lage en prosjekt tråd når jeg legger maskinen i e30'en, tror det blir innen kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Alle deler er samlet sammen for ombygg til v8 Følgende deler: M60B40 93mod 5trinns kasse 93mod e36 328 Mellomaksling x5 4,8 Manifolder hvor den ene er sveist om litt for å gå klar for rattaksel. M535 radiator med stor EL vifte 300mm Motorlabber med m535 motorputer. e36 m3 katalysatorer med Scorpion bakpotte. El nett med ny overgang til E30 kontakt. 740 bremsekraft forsterker montert ved V fremlykt. custom stag fra pedalen. Sperrediff med Motorsport bakplate og foring. 2,79 Utv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Fått taksert bilen? Hvordan gitt det? Tøft prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Det gikk bra, Tok 2 måneder men.. De takserte bilen til 64,500 ca, Så fikk jeg utbetalt ca en tredel for skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Motoren er ute om ikke annet.. Blir en lang kveld idag å sette oppi m60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Bare å henge i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 DIGG! Rette etter skaden og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Ble en lang kveld idag! Motor på plass. Diff på plass. DIGG! Rette etter skaden og? Ja, må vel det..? hehehe.. Jeg har bestilt ny dør og skjerm iallefall.., Men jeg vet ikke om jeg skal ta rusten og hellakkere eller ta rust, bredde til m3 og hellakkere... Hehe, pengene er klar de, Men problemet er at jeg er redd for at jeg kommer til å gi vel mye gass på banen med den her, Litt kjipt å smelle den da.. Jeg bruker bilen kun på bane, kjører aldri daglig, så det kan jo være litt greit å ha en bil man ikke er så redd for slik at man kan gi bånn gass på banen da.. Men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Morn du. Snakk om å stå på Hva gjenstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Gjenstår å rydde litt i motorrommet, koble kjøleslanger. Ikke så gærnt,. Men mistenker en liten lekkasje fra simringen på bakant av veiven, så det er mulig kassa må ned igjen Blir litt arbeid der.. Må vel mest sannsynlig bytte clutch siden den har fått litt olje på seg, Så jeg vurderer letta svinghjul og ny clutch når jeg først er igang., Men det koster jo noen kr det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå