Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er jo ikke spes stivere enn mtech så det er jo ikke så ratt det er for mykt.

Sent from my Sensation using Tapatalk

Skrevet

Staget til bkf er akkurat som på 540, men måtte skjære ut litt fra det hullet man skrur inn org bkf.

Ang motorkontakt så har jeg laget en ja, tok kontakten fra gamle motorn, Man må bare huske å få med de tre ledningene som ligger under hanskerommet på preface, trekker nye ledninger frem til motorkontakten.

Skrevet
du trenger bare den svarte til turteller. den gule er til forbruksmåleren. trenger ikke sånt. svart er turtall. nesten sikker på det er likt på 8rn.

Den grønne er jo litt vesentlig da, den forer jo styresentralen med tenning pluss (ACC) = styrestrøm..

Skrevet
du trenger bare den svarte til turteller. den gule er til forbruksmåleren. trenger ikke sånt. svart er turtall. nesten sikker på det er likt på 8rn.

Den grønne er jo litt vesentlig da, den forer jo styresentralen med tenning pluss (ACC) = styrestrøm..

ikke på m60. kun m20

Skrevet

Jeg har ikke brukt den grønne, starta fint uten, har koblet på den sorte, turteller.., så da er jeg vel i boks med det.. forbruksmåleren bryr jeg meg ikke om.

Skrevet

Måtte ha meg noen nye stoler idag, passa meg fint å kjøpe disse, Tenker mer og mer på halvbur i denne nå..

iz88aekq5bln330deokt.jpg

Interiøret som stod i er for salg nå., ser slik ut :

tn_DSC_0151_1.JPG

Ang bremser så går jeg for e90 330D både foran og bak..

330 x 24mm foran og 336 x 22 mm bak.

Tror jeg må ha på plass 17" felger for å komme over, egentlig litt kjipt for jeg hadde sett for meg 16" felger på denne, synes det passer best selv, men 17" kan bli greit det og...

Skrevet
Måtte ha meg noen nye stoler idag, passa meg fint å kjøpe disse, Tenker mer og mer på halvbur i denne nå..

iz88aekq5bln330deokt.jpg

Interiøret som stod i er for salg nå., ser slik ut :

tn_DSC_0151_1.JPG

Ang bremser så går jeg for e90 330D både foran og bak..

330 x 24mm foran og 336 x 22 mm bak.

Tror jeg må ha på plass 17" felger for å komme over, egentlig litt kjipt for jeg hadde sett for meg 16" felger på denne, synes det passer best selv, men 17" kan bli greit det og...

er de stolene du har i nå like strøkne som de ser ut på bildet? tenker stoffstolene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...