Lars89 Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Veldig gjennomført og pen bil. Gratulerer! Den har forøvrig ikke M3-interiør, men derimot sportsstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Denne var veldig lik min utvendig må jeg si, utenom felga, og enderøra Meget flott bil dette her! Mansjettene synes jeg virker veldig "russisk", hadde byttet til søm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Syns mansjettene er fine jeg, men er enig at søm er finere, og ser mer orginalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 ......................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Sykt kjipt,virker som det bare blir mere å mere av det,folk driter i andre sine ting,håper sånne får gjennomgå sånt selv så ser dem hvor morro det er :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå