skrape Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Noen som har erfaring med vinterdekk på 19" felger? Er snakk om 235/35/19 Har lite lyst til å kjøre bilen med 15" stålfelger når jeg i utgangspunktet bruker bilen veldig lite.
milhouse Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Nokian har bra dekk. Jeg har kjørt med det i 2 sesonger nå. Av og til blir det for bredt med det er skjeldent. Ett tips. Løp og kjøp!
skrape Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Da går jeg nok for breie vinterdekk i år. Noen som vet hvordan Wredenstein er i forhold til Nokian?
E.H.D Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg ser at Vredestein Wintrac Xtreme er hastighetsmerket W (270km/t), mens Nokian Hakkapeliitta R er som navnet sier, R merket (170 km/t). Så jeg antar at Nokian vil være bedre på is og snø, mens Vredestein dekket er bedre på vått føre.
flobben Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 jeg har nokian hakkapelliita r på min og de er veldig gode på fremkommelighet, men de er veldig myke. Du merker det godt i svinger at hele gummien virker veldig myk. Ble anbefalt når våren kom og skifte tidlig siden de blir spist opp veldig fort når temperaturen blir høyere, men jeg er alt i alt veldig fornøyd med dekkene.
skrape Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Da blir det bestilt 4 stk 235/35r19 Wredestein dekk. Håper på en kortere vinter i år. Takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå