AlXz Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Baklykter.., hull i de ytterste glassene (varme fra pærer som ligger omtrent inntil glasset) Frontlykter har litt overflaterust på metall delen rundt glassene. Bud som gjelder
AlXz Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Vil ha vekk ting iløpet av uka som kommer Trenger plassen til annet.. Noen som er intresert i understellet? Enten komplett eller delt opp?
AlXz Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Ja, er her den.. Bud? Har lagt til mer bilder i første innlegget nå Alt skal demonteres iløpet av de første dagene.
ingard Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Jeg betaler 75,- for høyre deksel i toppen av setetbeltet bak hvis det er sort. Mitt knakk da jeg hadde av ryggen.. Og 50,- for å legge den i en ferdigfrakert konvolutt. Jeg skjønner hvis du ikke gidder
Stianvi Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Er det m30b35 motor som sitter i? pris på girkasse og mellomaksling? send gjerne på PM
AlXz Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 snoppleif.., tenker du på "putene" ? ingard, skal ta å sjekke Stianvi, stemmer..
kamro Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 jeg ga deg bud på frontlykter og fanger på telefon, du skulle ringe meg opp igjen?
snoppleif Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Beklager jeg som tenkte feil så du kan se bort fra den forespørselen! Men er fortsatt intressert i girkasse som passe m30 om du har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå