Robbi3 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Driver å ribber bilen, åsn kan jeg ta av de A stolpe dekslene og takettrekket uten å knekke plastikken inni? Noen som vet åsn? Setter stoor pris på hjelp. Er snakk om E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Biltema har ett slikt sett for å ta av diverse klips/vinduslister og lister generelt Vi bruker det på jobb og dem bruker som regel og funke Ellers må man være forsiktig med å rive å slite. går som regel fort sundt :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Biltema har ett slikt sett for å ta av diverse klips/vinduslister og lister genereltVi bruker det på jobb og dem bruker som regel og funke Ellers må man være forsiktig med å rive å slite. går som regel fort sundt :\ Takker for det tipset, men beklager jeg ikke formulerte meg godt nok ;( Jeg mente da, i hvilken rekkefølge skal man ta av interiørgreiene.. Og hvordan man tar dem ut, om de et litt skrudd fast, kun klipset osv osv? Må vel være noen som har ribba E46 før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 aha, men det er skjelden de er skrudd faste. har iallefall ikke opplevd det ennda. og vis de er skrudd fast så er det som regel ett lite deksel man må åpne. hvilken rekefølge det skal taes av i er jeg litt usikker på :\ demonterte en bil idag og da var det "håndtak",listene som selene sitter i og a-stolpe. taktrekket er helt til slutt. om jeg ikke tar heeelt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Ok, jeg sliter noe innihelvete med å få ut a stolpa Æsj! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 De er skrudd, men noe kjipe skruer bak de air bag deksla. De peller du pent ut med noe smått, da ser du torks skruene. De er lange og sitter godt. De andre deksla er det bare å dra og fine disse biltama plast tinga. Tak trekket sist. Men hvem M3 er dette da`CSLen eller en annen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 jeg tok ned taktrekket da jeg skulle bytte ut den idiotiske mobilantenna som en tysk dust hadde klart å montere. Gikk ganske kjapt å få plukka det ned. Men fikk det ikke ut. Tror man må fjerne frontruta for å få ut trekket. I alle fall på en sedan. Riktig som Yngve skriver ang. A-stolpene. En torx på hver stolpe bak Airbagdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Beklager trådstarter for å stjele tråden din. Regner med Mye er likt på e46 og e39.. Når man har fjernet dekslan på alle stolpene. og tatt av panikhåndtakene i taket.. solskjermen. Hvordan få taktrekke ned? Detter det rett ned når alt det under e demontert heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Gjorde i alle fall det på min. Vet at noen bilprodusenter limer trekket i tillegg. Men på din er det helt sikkert likt som E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Og et lite tips hvis man har lyst taktrekk. VASK HENDENE OFTE!! Eller bruke engangshansker og bytt dem ofte. Får man skittmerker på trekket er det noe dritt å få av. Erfart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Og et lite tips hvis man har lyst taktrekk. VASK HENDENE OFTE!! Eller bruke engangshansker og bytt dem ofte. Får man skittmerker på trekket er det noe dritt å få av. Erfart... Må frontruta av for å ta av taktrekket? :S Uff, jaja.. Like greit jeg egentlig hadde planer om å demontere den da Til Yngve, yes! Er samme bil vi snakker om. Ribbes ribbes ribbes i første omgang nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg prøvde å lirke taktrekket ut døra uten hell. Kanskje det hadde gått ved å skru av døra. Det er jo enklere og ikke minst billigere enn å fjerne ruta. Men nå er jo dette snakk om en Coupe med større døråpning og uten ramme rundt vinduene i dørene. Så det kan være det går de de. Men bare ikke knekk på trekket. Blir veldig stygge bulker som ikke går bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå