Gå til innhold

Ny spillerenhet med alt! Designet for BMW E39/E38/E46


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg også vurderer og kjøpe meg en sånn enhet til min e38. Har funnet ut at det finnes 2 versoner av den, en med DVB-T og en med analog tuner. Spiller egentlig ingen rolle da DVB-T i denne er for mpeg-2 og vi har mpeg-4 på bakkenettet i Norge. Ser spilleren ligger til 710USD inkl. frakt på det billigste på ebay. Man kan slippe unna momsen hvis man får selger til å skrive "Gift" på pakken eller skrive å ned verdien på forsendelsen. Det har ihvertfall jeg lykkes med å få til flere ganger. Så 710USD blir ca 4400NOK. I verste fall + moms blir det 5500kr.Dynavin sin enhet har jeg også sett på, men den ser så rar ut syns jeg. Dessuten har den bare 6,2" skjerm i motsettning til den andre som har 7".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
ville heller valgt Dynavin sin spiller, den ligner veldig på org nav

dnv392.jpg

men det er mest pga at eg veit mer om Dynavin enn den andre, pluss Dynavinen er grundig testa på E46fanatics

Åh, denne var fin! Med oransj lys og knapper som ligner på de orginale :D

Ville heller hatt denne ja. Navi for min del driter jeg i, tlf også egentlig.. Men hadde vært stas hatt en litt mer moderne spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DannyRS: lag deg ein bruker på http://dynavin.freeforums.org/ så kan du lese alt som står om den, pluss montasje, visst dei har sendt dei ut enda.

ullsokken: så lenge eg slepper å brenne ut cder for å høre på musikk så er eg fornøyd :P navi og div er berre eit pluss :D

den til e46 har endra seg ein del siden den kom ut, pluss litt forandringer på software.

versjon 1

CIMG3661.jpg

versjon 5

IMG_0921.jpg

og da er alt plug n play, knappene på rattet fungerer med spilleren, lys dimmes med org belysning.

prisen på e46 ligger på 640$ i fra statene, blir vel noe likt til e39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...