Gå til innhold

Ny spillerenhet med alt! Designet for BMW E39/E38/E46


 Share

Anbefalte innlegg

Spilleren i E46 ser jeg skikkelig lekker og proff ut. Desverre har de bommet totalt når det gjelder spilleren til E39. Har prøvde en E39 med nevnte spiller (ikke dyna) og spilleren starter fint i bunn, men i toppen står den 2cm lenger inn enn den originale listen. Ikke pent og designet på E46'en virker mer helhetelig og gjennomført. Skjermen på Dyna spilleren skulle etter min mening ha vært bedre sentrert mot midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spilleren i E46 ser jeg skikkelig lekker og proff ut. Desverre har de bommet totalt når det gjelder spilleren til E39. Har prøvde en E39 med nevnte spiller (ikke dyna) og spilleren starter fint i bunn, men i toppen står den 2cm lenger inn enn den originale listen. Ikke pent og designet på E46'en virker mer helhetelig og gjennomført. Skjermen på Dyna spilleren skulle etter min mening ha vært bedre sentrert mot midten.

e46 sin ser ganske grei ut, einast som kanskje kunne vert endra er mindre knapper, men det kom seg veldig med rett farge på belysning, vrihjulen og ein skjem med mindre gjenskinn på. denne følger buen på dashbordet kant i kant heile veien.

ein av grunnene til at e39 sin spiller har mindre skjerm og eit mellomrom med ingenting heilt i topp er pga dashbordet, så slepper du og kutte noe som helst av plasten

e39_3.jpg

her ser du og at spilleren ligger kant i kant med listen og dashbordet

e39_6.jpg

heile monteringa ser dere her montering anvisning til E46,E39,E53,A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man få kjøpt dynavin sin til e39?

eg tenkte eg skulle bruke ein privatparson borte i statene som har starta å selge dynavin, til nå så har han kun fått god tilbake meldinger og folk skryter over god service. Berre håper han sender til norge og [-o<

http://forum.e46fanatics.com/showthread ... st12273055

RS2 matrix; Ja, Dynavinen så fin ut på E39, men den andre stikker over 2cm innenfor interiørlisten og var ikke pen i det hele tatt.

skjønte dette, tenkte eg skulle visse dei andre korleis den ligger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man få kjøpt dynavin sin til e39?

eg tenkte eg skulle bruke ein privatparson borte i statene som har starta å selge dynavin, til nå så har han kun fått god tilbake meldinger og folk skryter over god service. Berre håper han sender til norge og [-o<

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?p=12273055#post12273055

Snakker du om den til e39 eller e46 nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå vet jeg hva jeg skal kjøpe hvertfall. Er det noen som har denne her inne nå? Er det vanskelig å flytte klimaanlegg delen ned? Og hvordan vil denne enheten passe inn der etter man har flyttet den? Følger det med brakett til å flytte klima?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man få kjøpt dynavin sin til e39?

eg tenkte eg skulle bruke ein privatparson borte i statene som har starta å selge dynavin, til nå så har han kun fått god tilbake meldinger og folk skryter over god service. Berre håper han sender til norge og [-o<

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?p=12273055#post12273055

Snakker du om den til e39 eller e46 nå? :)

han har sikkert mulighet til å skaffe den til E39 og :wink:

Oi, nå vet jeg hva jeg skal kjøpe hvertfall. Er det noen som har denne her inne nå? Er det vanskelig å flytte klimaanlegg delen ned? Og hvordan vil denne enheten passe inn der etter man har flyttet den? Følger det med brakett til å flytte klima?

det skal ikkje vere vanskelig å flytte ned klimapanelet, er stort sett kun å plugge løs kontaktene og flytte dei ned til der solbrille skuffa er idag. Det følger ikkje med brakett til å flytte ac panelet, men det kjøper du hos gs, berre pass på at du får rett type, er kun knappene som er forskjell, ein med inviduelle knapper eller der alle knappene sitter på eit heil list.

etter at du har flytta ac panelet ned så vil spilleren dekke heile rommet og ligge kant i kant med lister og dashbord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikkje handla i fra DaBears2k er ein del som har blitt svindla der i fra, heller jeff ellerhttp://www.dtm-spec.net/v2/index.php

har sjukt lyst å bestille eg og, du må nok rekne med ein del venting på spilleren, denne mnd utsending er reservert for lenge siden, og neste sending blir sendt i november :shock: er verdt ventinga da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fikk kjapt svar! Neste shipment er tidlig november sa han, den vil koste 649$ + 80$ ca i frakt. Dvs. totalt i norske kroner med dagens kurs: eksl. moms 4230,- eller 5290,- inkl. moms. (han er vel sikkert så snill at han merker den som gift):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...