aloebiz.net Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Fant dette nå http://www.importhandel.no/advanced_sea ... 39&x=0&y=0 Så utrolig interessant ut! Noen som har vært borti dette? Jeg har 2001 modell (facelift) uten navi, men med stor kjørecomputer og trådløs telefon. Er det den nye 40 pin kontakten jeg har eller er det den gamle? Synes det var litt lite info om den på siden.. Støtter den det originale kjørecomputeropplegget? Hvordan funker navi? og spes når bilen ikke har navi? Hva med det originale telefonanlegget? hmmm Bimmian har også fått en slik enhet! Nå har bimmian også fått en slik enhet!http://www.bimmian.com/39/GPS/ Ser de har lagt ut en video også på bimmian! Ser veldig nice ut!! Sikle sikle
Tsbusa Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Henger meg på denne! Har selv ikke navi, men har en Nokia med handsfree som ble montert inn til orginal spilleren da den var ny. Vil denne funke på min da eller? Har iso overgang og vanlig spiller der nå. (Men har alt av det orginale liggende self.)
Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Slikt må jeg nesten bare ha. Følger med litt her, og ser om det er noen erfaringer ute og går.
Fredrik 90 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Det er i allfall bedre enn de som setter inn sånne vanlige spillere med svært plast deksel rundt. Men skal si de tok seg betalt for de nye spillerne da
bmwkizn Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Så kansje noen av dere selger meg den originale CD/radion som står i E39,n fra før? Så kan dere kjøpe slike som det er linket til her?
850i Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Er vel gode muligheter for at dette er mulig å finne langt rimeligere på "bay'en"
Just-turbodiesel Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 dette så jo tilsynelatende knall ut for de med e39 da:) er jo IKKE noe å si på prisen, jeg betaler 6000kr for en pioneer dvd/cd-spiller i Polen, mens her er det alle slags funksjoner.. men spørs på kvaliteten på dette da.
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 ville heller valgt Dynavin sin spiller, den ligner veldig på org nav men det er mest pga at eg veit mer om Dynavin enn den andre, pluss Dynavinen er grundig testa på E46fanatics
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Dette så virkelig bra ut og prisen er jo absolutt ikke ille. Spendt på hvordan dette virkelig ser ut i en E39. Den siste fra dyna greia så også bra ut men skjermen burde vært bedre sentrert.
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Dette er faktisk veldig billig, med tanke på at du slipper all ombyggingen + deler for ombygging.. Og på toppen av det hele.. Slipper også mye tid
Fredrik 90 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Alle synes det var billig ja, kanskje det ikke er så gal pris likevell da. Er vel bare jeg som er litt gjerrig da hehe..
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Alle synes det var billig ja, kanskje det ikke er så gal pris likevell da. Er vel bare jeg som er litt gjerrig da hehe.. Skal u ha sånn Pioneer elr Alpien sin som ikek ser OEM men helt ok ut må du punge ut i deler ca. 2000kr kun for å kunne montere den + selve spilleren som koster 8000++ Og tiden, jobbinga.. Banninga Så da spør du deg selv da? Ha noe som ser helt OEM ut som du kan plug n'play? Eller kjøpe noe som ser litt "jalla" ut? Med mye irritasjon
aloebiz.net Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 De har til e46 og x5 og sånn også. Bare trykk på navigasjon / hivedenhet menyen og spesial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå