spruddel Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Sant. Hånden stopper opp når man tar den over lakken, så håndpolering var tyngre enn jeg hadde tenkt meg. Blir vel bra etter en skikkelig runde med rubbing, polering og voks
316 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Oioioi! Noen adresse dit? Aner ikke hvor det er, men har GPS...
Robkill Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Får se om jeg drasser med gamlesjuern bortom, selvom den dessverre ikke er noe å vise frem Rimelig løen nå, så får i det minste se om jeg får gjort noe med eksosen på den
anders87 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Oioioi! Noen adresse dit? Aner ikke hvor det er, men har GPS... Får jeg sitte på isåfall, Mads?
316 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Oioioi! Noen adresse dit? Aner ikke hvor det er, men har GPS... Får jeg sitte på isåfall, Mads? Seff! Har egentlig en date med ei dame i mårra, men... SKal se hva jeg får gjort.
anders87 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Ditcher hu for meg vel?? Bro's before ho's vettu Også ta en kebab etter treffet
316 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Ditcher hu for meg vel?? Bro's before ho's vettu Også ta en kebab etter treffet Ja, du sier noe... Ditcha hu i går og i dag allerede fordi jeg måtte jobbe lenge. Kan dra hu med på BMW-treff da!
wicky124 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Kan jo møtes der oppe...så ta en cruisings ned til brygga/gatekjøkken?hmm... kanskje jeg skal dra med meg damen også...
FredrikE24 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Kan ha BMW treff på Folkets kebab hahahaha Får se om jeg i det heletatt får kjørt bimmern da mest sansynlig purken kommer på døra imorra..
spruddel Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Kommer etter jeg har vasket bil etter jobbet Fredrik Er der vel forhåpentligvis i 18-tiden da. Adressen er: Grefsenkollveien 100 0490 Oslo Rett før man kommer frem i følge GPS-en er det en parkeringsplass på høyre hånd hvor vi kommer til å være hvis det er arrangement på toppen.
Morstan Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Mulig jeg kommer en tur hvis det ikke er for bare de i oslo:-P
Morty999 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 er nok bare å dukke opp.. bor ikke i oslo jeg heller! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå