sportevo1990 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Heisann! Jeg er interessert i beltefestene(ved siden av stolene) til fremsetene. Pris på desse og stand? Har bilen vært i kollisjon tidligere? skal se på det i morra. alt er til salgs ja.. bilen har noen småbulker men ikke noe alvorlig..
opeth84 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Bulker? Vil det si at bilen har vært i kollisjon? I så fall kan jeg ikke bruke beltene dine.
sportevo1990 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Bulker? Vil det si at bilen har vært i kollisjon? I så fall kan jeg ikke bruke beltene dine. trur ikke den har vert i kollisjon nei.. men har noe sprekk i bakfanger å noen småbulker her å der, men ikke noe som er fra en kollisjon nei.
opeth84 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 ok. tror jeg kommer til å bruke setebeltene mine selv, når jeg alikevel må bruke hendelen fra ene setet. så får jeg enten beholde stoffinteriøret eller selge det for en liten sum. takk for raskt svar. lykke til med salget ditt!
Bøks Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hva skal du ha for venstre framskjerm event. også frontfanger og hovedlykter? Er disse i god stand? bulker riper etc.? Sverre
sportevo1990 Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 ok. tror jeg kommer til å bruke setebeltene mine selv, når jeg alikevel må bruke hendelen fra ene setet. så får jeg enten beholde stoffinteriøret eller selge det for en liten sum.takk for raskt svar. lykke til med salget ditt! du kan få skinninteriøret for 7000kr komplett med dørtrekk og beltene..
sportevo1990 Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Hva skal du ha for venstre framskjerm event. også frontfanger og hovedlykter?Er disse i god stand? bulker riper etc.? Sverre jeg skal se på tinga. sier ifra.
opeth84 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 ok. tror jeg kommer til å bruke setebeltene mine selv, når jeg alikevel må bruke hendelen fra ene setet. så får jeg enten beholde stoffinteriøret eller selge det for en liten sum.takk for raskt svar. lykke til med salget ditt! du kan få skinninteriøret for 7000kr komplett med dørtrekk og beltene.. det er nedfellbare seter, som jeg ikke kan bruke, og sort, som jeg ikke er på jakt etter, og jeg har funnet interiør som er en del billigere enn 7000,- men uten dørsider. Takk for tilbudet iallefall, du får nok solgt de fort, for de såg ut til å være i god stand:)
sportevo1990 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 ingen som trenger strøkent sort skinn til 6000kr??????
opeth84 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 ..støkent var jo å ta litt i. da hadde man ikke sett slitasjemerkene i setene på fremsetet for eks. noe dette har. men lykke til. free bump.
Flatshift Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 hei. er det elektriske vindusheiser på bakdørene?? hvis det er, hvor mye for vindusheisen på venstre bakdør?? mvh Mats
sportevo1990 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 hei. er det elektriske vindusheiser på bakdørene?? hvis det er, hvor mye for vindusheisen på venstre bakdør?? mvh Mats nei desverre. det er kunn sveiv bak i denne kjipe bilen:=)
sportevo1990 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 20000kr for hele bilen... bilen er solgt ny i norge å er eu-godkjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå