M-Tech Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Har en 02 525DA som nå ha 197t km på telleren. De fire siste gangene jeg har startet bilen når den har vært kald er det noen sekunder den ikke går på alle. Uren motorgange og hvit røyk om jeg gir gass. Den går som sagt greit etter noen sekunder. Er bilen varm er det ingen problemer. Er blitt skiftet dieselpumper på den tidligere. Noen som har tips?
Robin L Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 hørtes litt ut som glødeplugger ja. vet ikke hvordan de er å skifte på den motoren jeg men. .
M-Tech Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Virker vel litt rart om det er glødeplugger? En relativt moderne diesel motor trenger vel ikke å glødes for å starte i sommerhalvåret? Alle glødeplugene ble også skiftet i Mars i år.
Kristov Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Virker vel litt rart om det er glødeplugger? En relativt moderne diesel motor trenger vel ikke å glødes for å starte i sommerhalvåret?Alle glødeplugene ble også skiftet i Mars i år. Min gløder uansett hvor varmt det er ute når man starter den for første gangen den dagen. Det er riktignok veldig kort men den gløder.
M-Tech Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Ingen? Den oppfører seg riktignok som det skulle være kaldt ute med dårlige glødeplugger, men jeg tror nok ikke det er de som er problemet. Serlig også siden de var nye i Mars.
e36touring Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Dyser da? kan jo være ei eller flere dyser som kødder med deg, ikke utenkelig det etter den km standen. Prøv med en diagnose og sjekke litt rundt dyser. Mvh Andreas.
M-Tech Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Har tenkt tanken selv.. Er byttet to dyser tidligere, men jeg hadde ikke bilen da så jeg vet ikke hvordan den oppførte seg. Vises det hvilke dyser det evt er på diagnose? Takk for innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå