lasseln Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Blir spennende det, skal bli gøy å se om du klarer å holde deg i skinnet, eller om det bllir en ny skamlav E39 (Personlig håper jeg på det siste!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Jeg vedder en 50-lapp på at han ikke klarer holde seg i skinnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Skal bort for å sjekke opp bilen nå snart. Den nye eieren er på Mercedes-treff på Våler. (Er det lov å si Mercedes på dette forumet egentlig?) Fikk også spørsmål om jeg ville være med å slippe den litt lenger ned i aften.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Haha, så han rakk ikke engang å få bilen på tomta før det var avgjort at den skal bli jordnær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Her er da arvtakeren. 02 520iAT Edition Exclusive. Ikke mye å skryte av, men interiøret er i hvert fall pent og bilen er greit nok utstyrt. Rene tragedien å kjøre i forhold til den andre synes jeg. Ikke helt sikker på om det vil skje så mye med denne, men vi få se. Om det blir noe kommer det sikkert en tråd om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Hehe. den så litt trist ut i forhold til den forrige ja. Har tatt et bilde av min og "din" sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Jasså? Hvor er bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Det kommer her.. Første møtet på en grusomt ujevn plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Se der ja! Har du senket mer? Han bør senke bilen mer. Da kler den hjula mye bedre! Må også få polert felgkantene før de blir for ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Jeg har senket mer ja. Du ser det ikke bak på bildet, pga det er så ujevnt der. Jeg fikk fårespørsel om jeg ville være med å justere den ned, men jeg tror han har vært på ferie siden han hentet den.. Jeg også må polere felgkantene mine. Hva brukte du? Gratulerer med ny bil forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Ble bedre når du fikk senket mer! Du har vel lakk på kantene dine? Det er det ikke på RK felgene, så de må poleres regelmessig for å holdes pene. Som du ser er det ikke gjort nylig... Jeg har brukt flytende pasta fra Gasolin. http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... s_id=11132 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Nei det er nok ikke lakk på de. Er oppusset igjen, og jeg kjøpte de brukt. Var veldig ripete når jeg fikk de også, men nå er de grusomme. Jeg så de ikke var polert i det siste. Så noen ferske hakk i ringen høyre forran også. Eller var det bare for meg de virket ferske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå