Kai-P. Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 I dag fikk jeg en mindre hyggelig overraskelse. Clutchen har oppført seg rart i det siste og nå virker den rett og slett ikke lenger. Ser det ligger en fin liten dam under bilen, så jeg regner med at det er slaveslylinderen som har gitt seg. Ut på verkstedjakt mandag!
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Da var bilen i orden igjen. Ny slavesylinder gjorde susen! \:D/
Glenglen Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Se der ja, det var fort gjort ble det en dyr fiks?
Kai-P. Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Måtte nesten ta det med en gang, var litt spes å kjøre uten clutch, hehe.. Kom på 1600 totalt.
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 tanken om å sette bilen på verksted for å fikse diff og eu godkjenne den alt i et frister veldig for tiden begynner å bli litt kaldt for å skru i låven uten varme :S
Kai-P. Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Fikk litt deler fra Koed og Tyskland i dag; - Slipesett, i håp om å få kurert det sinnsyke oljeforbruket. Må også få bestilt strekkbolter. - Nye topplager foran - Nytt senkesett, 80/20mm - Lister til dør- og skjermbunner
///FredriK.S Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Lister til dør- og skjermbunner Disse listen, kjøpte du denne på koed, pris?
Kai-P. Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Deilig God bilen dette Kai =) Det kommer seg! \:D/
Kai-P. Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Disse listen, kjøpte du denne på koed, pris? Kjøpte alle listene hos Koed, de kostet mellom 130 og 190 kr. Billigere enn jeg trodde.
Kai-P. Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 I dag ble senkesett montert. Fikk dessverre bare byttet fjærer foran fordi at demperne bak ikke hadde lyst til å løsne, typisk E34.. Bilde kommer når jeg får montert fjærene bak. Fikk på plass et nyinnkjøpt taktrekk i dag. Tok samtidig ut A-, B- og C-stolpedeksler og renset dem. Bilen ple plutselig mye mer hyggelig å sitte i nå. Takk til andyskog som solgte meg taktrekket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå