Kai-P. Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Har bodd her snart en måned nå, og trives veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Her kommer en liten oppdatering - fikk kjøpt meg M-Tech 2-ratt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Det ble en bra oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Ble fint det der Hvordan er det å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Takker, har hatt lyst på dette rattet en stund! Rattet er veldig godt å kjøre med. Det er tykkere og har mindre omkrets enn M-Tech 1-rattet jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Gratulerer har fortsatt ikke sett noe til bilen din trur jeg. kjører du ikke så mye rundt i TBG ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Takk for det! Er ikke så mye i Tønsberg. Prøver å unngå bomringen så mye som mulig. Nå som jeg bor på Barkåker er det like greit å ta bussen som går hvert kvarter via Hortensveien. Det går rykter om noen klubbaktiviteter nå på tampen av året - får håpe det blir noe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Funderer forresten på å bytte ut de mørke baklyktene med rød/hvite. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Behold de mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Liker de cleare baklyktene til e34 blir super clean look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 behold de mørke baklyktene, ser finest ut på mørk bil syns eg, mtech 2 ratt er det fineste rattet i e34, har selv et i semsket skinn liggende som skal inn i min til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Takk for tilbakemeldinger, folkens! Semsket skinn er deilig, ser meget pent ut også! På Ebay kan man også få kjøpt senteret til rattet i skinn - lurer på å anskaffe meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Jeg er svak for rød/hvit.. men for all del, de mørke du har er absolutt ikke ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Jeg er også litt svak for rød/hvite baklykter. Får se om jeg eventuelt kommer over et bilig sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Tja, da var det visst min tur å ødelegge bilen - ble rygget på og delvis skjøvet over en midtrabatt av en diger anleggstraktor med henger full av stein. Det blir et forsikringsoppgjør av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå