bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Jeg må også si at jeg er FOR plaging av sykelister i vegbanen. De som tar hensyn er helt grei. De kan få sykle i fred. Men de som sykler i bredden, og ikke flytter seg når de ser det kommer biler bak. Fortjener å bli kjørt ned å hardt skadd spørr du meg.
Wendel Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 bmwkizn.. Da håper jeg du mister lappen snart.. For folk som deg hakke noe på veien å gjøre..
Zibiri Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 bmwkizn.. Da håper jeg du mister lappen snart.. For folk som deg hakke noe på veien å gjøre.. 1+..
Just-turbodiesel Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 jeg håper tilbakestående syklister brekker beinet så de ikke kan utsette andre for eventuelle psykiske plager etter at sjåføren lager mos av skallen til syklisten som trynet foran en bil. Hvis en bil bråbremser og sykliste må svinge utenom, eller for den saks skyld treffet bilen, så kan han sprette ut i motsatt kjørebane og da kan de bli mos.. stakkars sjåfør av bil/lastebil da. syklisten driter jeg i, men jeg driter ikke i plagene de som kjører ned klovnene får.
Wacman Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Blir stadig mer lavmål,uttalelsene i denne tråden. Så et skrekkeksempel på vei hjem fra jobb i dag, en syklist som lå helt på hvitstripa,men en liten lastebil kom ikke forbi,så han kjørte forbi sånn halvveis,dvs at han la seg med hjulene på venstre side oppå gulstripa og speilet dyttet nesten syklisten i grøfta. Syklisten bremset og vinket febrilsk at lastebilen skulle kjøre forbi,noe han til slutt gjorde,med kanskje 10cm klaring enda syklisten lå nesten i grøfta. Sånt er faenmeg lavmål! Tviler på at den bilføreren hadde vært like tøff uten bilen, noe flere burde tenke på - syklister er ofte i bedre form enn latsabber som sitter i en bil og spiser veimat. (ikke kjempeglad i kamikazesyklister jeg,tvert imot,men når de gjør alt de skal og kan for å ferdes rett i trafikken skal de faenmeg få lov å være der uten at noen "nesten" tar livet av dem.)
Wendel Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 jeg håper tilbakestående syklister brekker beinet så de ikke kan utsette andre for eventuelle psykiske plager etter at sjåføren lager mos av skallen til syklisten som trynet foran en bil. Hvis en bil bråbremser og sykliste må svinge utenom, eller for den saks skyld treffet bilen, så kan han sprette ut i motsatt kjørebane og da kan de bli mos.. stakkars sjåfør av bil/lastebil da.syklisten driter jeg i, men jeg driter ikke i plagene de som kjører ned klovnene får. Og jeg håper du seriøst hadde giddi å forsvinne fra detta forumet.. Makan til idiot..
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 bmwkizn.. Da håper jeg du mister lappen snart.. For folk som deg hakke noe på veien å gjøre.. 1+.. Så dere mener at det er greit at de ligger i bredden å ikke tar hensyn til bilistene? Er det noen som ikke har noen på vegen å gjøre så er det syklister som tror de eier vegen. Som jeg skrev tidligere i tråden. Man må vise respekt, for å få respekt. Folk som ikke viser respekt for andre ER DE som ikke har noe på vegen å gjøre. Å det gjelder ikke KUN syklister. men alle som tror de eier vegen. Jeg har i det minste IQ nok til å ta hensyn til andre. men mange av de på trampjern fortjener å få mer juling enn mat. Mulig jeg ikke fortjener lappen, men da får noen komme å ta den fra meg da
Zibiri Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 bmwkizn.. Da håper jeg du mister lappen snart.. For folk som deg hakke noe på veien å gjøre.. 1+.. Så dere mener at det er greit at de ligger i bredden å ikke tar hensyn til bilistene? Er det noen som ikke har noen på vegen å gjøre så er det syklister som tror de eier vegen. Som jeg skrev tidligere i tråden. Man må vise respekt, for å få respekt. Folk som ikke viser respekt for andre ER DE som ikke har noe på vegen å gjøre. Å det gjelder ikke KUN syklister. men alle som tror de eier vegen. Jeg har i det minste IQ nok til å ta hensyn til andre. men mange av de på trampjern fortjener å få mer juling enn mat. Mulig jeg ikke fortjener lappen, men da får noen komme å ta den fra meg da Kan hende det kommer en elg over veien også, skal du bare kjøre rett over den fordi den ikke tar hensyn? Greit nok at man syntes noen syklister tar litt for lite hensyn men man kan ikke løse det på den måten at man presser de ut i grøfta, prøver og skade eller kanskje drepe de for det om. Er ikke værre enn og kjøre forsiktig videre, kan hende syklisten er ikke helt klar i toppen heller det vet du jo ikke...
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Blir stadig mer lavmål,uttalelsene i denne tråden.Så et skrekkeksempel på vei hjem fra jobb i dag, en syklist som lå helt på hvitstripa,men en liten lastebil kom ikke forbi,så han kjørte forbi sånn halvveis,dvs at han la seg med hjulene på venstre side oppå gulstripa og speilet dyttet nesten syklisten i grøfta. Syklisten bremset og vinket febrilsk at lastebilen skulle kjøre forbi,noe han til slutt gjorde,med kanskje 10cm klaring enda syklisten lå nesten i grøfta. Sånt er faenmeg lavmål! Tviler på at den bilføreren hadde vært like tøff uten bilen, noe flere burde tenke på - syklister er ofte i bedre form enn latsabber som sitter i en bil og spiser veimat. (ikke kjempeglad i kamikazesyklister jeg,tvert imot,men når de gjør alt de skal og kan for å ferdes rett i trafikken skal de faenmeg få lov å være der uten at noen "nesten" tar livet av dem.) Slike har jeg respekt for. han som syklet der, la seg ut å vinket forbi lastebilen. Han der gjorde ikke noe galt, å da er det idiotisk av lastebilsjåføren å ta en slik sjangse. De jeg snakker om er de som er sånn " Jeg har like mye rett til å være her som deg". Derfor skal de ikke slippe forbi noen, eller ta hensyn. Det er DE som er MITT problem.
bad_ip Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Leste summetonen i ba forrige dagen... der var det faktisk en syklist som var forbanna på disse som gikk på asfalten ( Utifra det jeg forstod er dette beregnet til syklister) rundt lille lungårdsvann og ikke på grusen der de hører hjemme. Han måtte da bremse ned og vente til disse hadde flyttet seg så han kunne sykle videre.
Zibiri Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Bra at han holdt inne til siden av veien hvertfall da hahah (så ikke TDI eller kizn kjører han ned i sinne..)
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Bra at han holdt inne til siden av veien hvertfall da hahah (så ikke TDI eller kizn kjører han ned i sinne..) Jeg har nok aldri kommet til å kjørt ned noen av de. men enkelte gang så er jeg så forbanna at jeg ønsker det der å da. Blir utrolig frustrert av slike idioter. Åja, å gi de en over å kjeften har ikke kostet meg en kalori hvis han har irritert meg lenge nok,og ikke tatt hensyn til andre enn seg selv.
Zibiri Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hmm greit nok det, bare drit i og drive yppe kjøring, kjenner for mange aktive sykkel utøvere som har blitt forsøkt "drept" mens de har holdt på med trening på en måte som ikke har vært til hinder for andre. Blir forbanna når noen sier de ville pressa sia til en syklist om sjangsen var der selv. Selv om man kanskje ikke mener det?
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hmm greit nok det, bare drit i og drive yppe kjøring, kjenner for mange aktive sykkel utøvere som har blitt forsøkt "drept" mens de har holdt på med trening på en måte som ikke har vært til hinder for andre. Blir forbanna når noen sier de ville pressa sia til en syklist om sjangsen var der selv. Selv om man kanskje ikke mener det? Har aldri yppet med noen på sykkel uprovosert. Det er hvis jeg må ligge bak 3 syklister i bredden f,eks over lang tid jeg blir forbanna, og de har sett at de lager kø. Slike tosker kan jeg finne på å provosere glatt, men da har de bedt om det selv. Men hvis jeg ser at de tar hensyn, eller ikke er oppmerksom på at jeg ligger der, så er det selfølgelig en helt annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå