Alpejohn Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Hei, Lurte på om jeg kan lage en prosjekt tråd på min E39, selv om det ikke er et stort prosjekt? Er mer et rullende pynte prosjekt Ser det står for biler med større modifikasjoner, og er ikke akkurat det jeg driver med Er det da bedre og ta det i bilder og showoff tråden? Mvh Fredrik
hagenisse Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Du får neppe buksevann uansett hvilken av de kategoriene du velger, men jeg synes bilder og showoff er bedre for oss som egentlig ikke har noe prosjekt, men bare gjør litt nå og da..
Alpejohn Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Ok, takker Tenker det kommer en tråd i Bilder og shåwåff da om ikke så lenge
EirikL Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Det blir både buksevann og spanskrør dersom du poster i feil kategori!
Hawkon88 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Det blir både buksevann og spanskrør dersom du poster i feil kategori! No var du morsom!
EirikL Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Ja, jeg sitter her og ler for meg selv så jeg rister
Alpejohn Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Da vet jeg ikke om jeg tør poste flere poster på forumet i det hele tatt, med redsel for å få buksevann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå