Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje svensken har vært på tur og når han krasjet, så fant han ut at dette gidder han ikke, og bare levner den igjenn for å bli stjålet. Slik at han får "ny" bil uten å betale egenandel når han kommer hjem. Har jo hørt at folk dropper bilene sine for å få de stjålet?

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du som knipset bilder i går kveld? :P

Har kjørt forbi denne flere ganger.., politiet har også vært å sett på den har jeg hørt..

Synd at folk skal begynne å pelle deler av den.. :/

Men merkelig nok så er det vel kun felgene som har forsvunnet på de ukene den har stått der?

Hørte rykter om at den først hadde kjørt over midtrabatten som står der..

Så framhjulene lå greit inni buene pga knekte/bøyde bærearmer..

Skrevet
Jeg vil tippe at den er stjålet og at tyven sikkert har kresjet den. Videre har ikke man lov å taue bort utenlandskregistrerte biler med mindre de er feilparkert. En polsk passat uten skilt har stått i gata utenfor mormor og morfar i snart 3år. Hverken politiet eller naboer kan gjøre noe som helst.

Dette er ikke riktig, har jobbet for Falck og vi har tauet inn mange feilparkerte biler for politi og parkeringsetaten,

Da lurer jeg på hvorfor både politiet og falck/viking ikke ville hente bilen..

Skrevet

Tja, de gidder vel ikke da, vi hadde nært samarbeid med både politi og parkeringsetaten, p vaktene var til stede når vi henta bilen og noterte ev skader bilen hadde før vi tok den med, hvis ikke bilen ble hentet hos oss innen 3 mnd så tilfalt bilen oss (dvs sjefen min) gebyret vårt var 1500,- for inntauing og 79.- pr døgn i oppbevaring

Skrevet
Tja, de gidder vel ikke da, vi hadde nært samarbeid med både politi og parkeringsetaten, p vaktene var til stede når vi henta bilen og noterte ev skader bilen hadde før vi tok den med, hvis ikke bilen ble hentet hos oss innen 3 mnd så tilfalt bilen oss (dvs sjefen min) gebyret vårt var 1500,- for inntauing og 79.- pr døgn i oppbevaring

Litt OT, men under hvilken lov gir sjefen din rett til å overta bilen etter 3 mnd.? Iflg håndverkerloven er det 6 mnd. men er usikker om den i det hele tatt vil gjelde her..

Skrevet

Mulig det var 6 mnd, er en stund siden jeg var borti dette nå, men nå var det ikke akkurat biler av større verdi som ble tauet inn heller da :lol: det var mange som rett og slett lot oss overta bilen mot at gebyret ble slettet

Skrevet
Du som knipset bilder i går kveld? :P

Har kjørt forbi denne flere ganger.., politiet har også vært å sett på den har jeg hørt..

Synd at folk skal begynne å pelle deler av den.. :/

Men merkelig nok så er det vel kun felgene som har forsvunnet på de ukene den har stått der?

Hørte rykter om at den først hadde kjørt over midtrabatten som står der..Så framhjulene lå greit inni buene pga knekte/bøyde bærearmer..

Jada, jeg koste meg i pøsregnet i går kveld. Kom en E34 i godt jag ut av skauen og spant ut på hovedveien når jeg sto der, det var kanskje deg eller taxien din...

Er også overrasket over at bilen har stått såpass i fred. I tillegg til vanlige folk som kanskje er interessert i deler er det jo også to bruktbilsjapper borti veien, der den ene sjappa er kjent for triks og svindel. Mulig det er de som har hentet felgene for å øke utropsprisen for en av BMWene sine...

Skrevet

Bilen er ikke stjelt.

Svensken som eier den var og bytta felger på den i forrige uke.

De prøvde og fikse på den men hadde ikke med det de trengte.

Skrevet
Hvorfor skal vi tro på deg, du har 1 innlegg og registrerte deg nettopp? Mulig kjeltring? Hehe.

Hvorfor skal vi ikke tro på han.? Hørtes nå ut som en sannsynlig forklaring han kom med.!

Skrevet

Jo, det gjorde den. Men kunne lett registrert meg på et forum for å overbeivse en folkemengde om at eieren fortsatt holder følge med bilen, så en dag henter han den selv. You never know, var bare det første jeg tenkte på. Beklager om dette ikke er tilfellet.

Skrevet

Politi kom når de sto og skrudde på den og de sjekka at det var dems bil.

Vis det ikke hadde vært dems bil hadde jo alarmen gått når de bytta felgene og da hadde ikke politi dratt igjen vis dem så at det ikke var eierne av bilen.

Skrevet

Svensken som eier den var og bytta felger på den i forrige uke.

De prøvde og fikse på den men hadde ikke med det de trengte.

Hadde det vært min bil ville jeg ikke satt den igjen på steiner (!) istedenfor felger, det er jo å be om deleplyndring. Virker ikke som karen er så glad i bilen sin når han lar den stå igjen på en mørk avsidesliggende plass på steiner. Hvorfor ikke taue den hjem for en tusenlapp eller til et svenskt verksted 35min unna istedenfor :roll: ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...