Carvin Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Begynner med noen bilder....... GS Concave 20" Framme: 245 30 20 Bak: 285 25 20 Uskyldig bremseskiva 285-25-20 med 10" Felg, fikk ikke fram dybden skikkelig, dårlig fotograf. Tar selvkritikk Noen som valser i området Stavanger? Sliter litt med subbing bak, lurer på om jeg må gå ned på dekkdimmensjon? 265 30 20 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Gromt med 20" på E39, men er det ikke helt jævli stivt å kjøre med? Eller begynner jeg å bli en gammel kæill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Pen bil ! Unødvendig breie dekk da.. ^^ tommer er felgene? Jeg har 235 40 18 foran på 8.5" og 265 40 18 bak på 10" Litt strekk bak men dekket går ikke innenfor hjul bua selv med strekk så jeg subber med full bil. Men er vel begrensa hvor mye du kan strekke med så lite gummi tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Skikkelig pen E39. Nydelig senk ihvertfall. Likte hjulene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Blei bra dette. Har du bilde av baken av bilen? sånn at vi kan se bredden på dekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Det så virkelig gromt ut! Jeg mener at 19" passer bedre enn 20", da kan man også gå endel lavere. Har du justert coiloverne på maks bak, eller det er ikke justerbare? Virker som coiloverne var litt myke hvis den subber der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 EirikL: Det er helt klart at justerbart blir stivere, men derav riktig høyde hehe...... Ralph: Hadde rondell felgene tidligere, samme dimmensjon som deg. Bakfelgene er 10", framme 8.5" hadde holdt lenge med 265 bredde på bakdekket, noe jeg helt sikkert slenger på neste gang. bmwkizn:Takker for det, ble veldig fornøyd selv.... FredriK.S: Kan prøve å få tatt et bilde i løpet av uka..... Mikael-B: Målet var å være litt extrem på felgene, coilovers er type FK Silverline, den er ikke skrudd på maks, langt derifra... masse gjenger igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Helt riktig felg valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Vanvittig gromt.. Helt nydelig! Det farlige her er jo at du setter griller i hodet på oss andre med nogen lunde lik E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 for store felger etter min mening.. men bilen ser ryddig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Det er ikke bredt før det begynner å bli 335 og over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 For lite gummi for min del, men gir skryt for at du er ekstrem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Syntes det så groomt ut Kansje sleppe den litt lengre ned forran hadde vært enda grommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 fy pokker så gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Smud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå