Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha, tøft! Men få av de jalla baklyktene da... Og få på en anna eksos :)!

jalla... bedre en den orginal driten som sto der før ihvertfall ... hehe :wink:

har jo kun brukt 5 timer på bilen så det blir nok bedre etterhvert skal du se :-)

Potte eller endestuss kommer

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei, orginallyktene er faktisk penere enn de jallalyktene der... For meg er de nesten på nivå med lexuslykter... :lol: Neida, ikke fult så ille men...

Skrevet

Lyktene ser ut som lakerte nissan laurel lykter. Resten var snasent!=)

Skrevet
Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk.

x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet :P

Men bilen i seg selv var ryddig, blir nok bedre når du får den ned litt

Skrevet
Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk.

x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet.

du er stygg:)

Skrevet

x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet :P

Men bilen i seg selv var ryddig, blir nok bedre når du får den ned litt

hehe ... 16 " vet ikke om de hadde gått over bremsene en gang!!! vanvittig små hjul det da ...lol

Sikker bare for det det uvant å se en E-30 med 18 " , er ikke så dumt i real life sjø ;-)

Får se om jeg for på senk framme snart kan legge ut flere bilder da.

Å Nissan/lexus lampene skal få stå , alle kan ikke kjøre org/ eller startech heller hehe , men jeg har sett bedre jeg å da.

Skal jo bruke denne noen mnd bare til jeg er ferdig med E-92 så det er begrenset hvor mye tid jeg skal bruke på denne kontra E-92.

Men E-30 er litt gøy da :-)

Sas hotellet ?? , Det eneste hotellet du har set må vel ha vært i monopol spillet det da :D:lol: kommer over det ja ... hehe

Takker , artig med feedback folks .. kjør på .

Skrevet

Fikk på senke fjærer og demp igår samt shadowline lister på dører, kardangforing (powerflex) , effektallegg supersport ++

Bilen ble litt lavere men savner en ca 10mm så hadde det sett enda bedre ut , satser på at den sider litt :wink:

Fikk laga litt røyk også ,, hehe ikke så lett som med GS M3`n men det gikk ..lol

t53isho1dc08thkm68gc.jpg

3xfl50cuarnm6e68720x.jpg

gq1cfd3vzbp34uwp1rnz.jpg

u9u4ona6xi6r57jpqbdt.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...