Gå til innhold

Morgan`s E-30 pimp ...;-) 10x18" Kan selges !!!

Share

Anbefalte innlegg

Haha, tøft! Men få av de jalla baklyktene da... Og få på en anna eksos :)!

jalla... bedre en den orginal driten som sto der før ihvertfall ... hehe :wink:

har jo kun brukt 5 timer på bilen så det blir nok bedre etterhvert skal du se :-)

Potte eller endestuss kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk.

x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet.

du er stygg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk.

x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet :P

Men bilen i seg selv var ryddig, blir nok bedre når du får den ned litt

hehe ... 16 " vet ikke om de hadde gått over bremsene en gang!!! vanvittig små hjul det da ...lol

Sikker bare for det det uvant å se en E-30 med 18 " , er ikke så dumt i real life sjø ;-)

Får se om jeg for på senk framme snart kan legge ut flere bilder da.

Å Nissan/lexus lampene skal få stå , alle kan ikke kjøre org/ eller startech heller hehe , men jeg har sett bedre jeg å da.

Skal jo bruke denne noen mnd bare til jeg er ferdig med E-92 så det er begrenset hvor mye tid jeg skal bruke på denne kontra E-92.

Men E-30 er litt gøy da :-)

Sas hotellet ?? , Det eneste hotellet du har set må vel ha vært i monopol spillet det da :D:lol: kommer over det ja ... hehe

Takker , artig med feedback folks .. kjør på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på senke fjærer og demp igår samt shadowline lister på dører, kardangforing (powerflex) , effektallegg supersport ++

Bilen ble litt lavere men savner en ca 10mm så hadde det sett enda bedre ut , satser på at den sider litt :wink:

Fikk laga litt røyk også ,, hehe ikke så lett som med GS M3`n men det gikk ..lol

t53isho1dc08thkm68gc.jpg

3xfl50cuarnm6e68720x.jpg

gq1cfd3vzbp34uwp1rnz.jpg

u9u4ona6xi6r57jpqbdt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...