Morgan GS Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Haha, tøft! Men få av de jalla baklyktene da... Og få på en anna eksos ! jalla... bedre en den orginal driten som sto der før ihvertfall ... hehe har jo kun brukt 5 timer på bilen så det blir nok bedre etterhvert skal du se Potte eller endestuss kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Nei, orginallyktene er faktisk penere enn de jallalyktene der... For meg er de nesten på nivå med lexuslykter... Neida, ikke fult så ille men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Lyktene ser ut som lakerte nissan laurel lykter. Resten var snasent!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Gleder meg til min samme felg pakke ankommer iløpet av uka =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk. x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet Men bilen i seg selv var ryddig, blir nok bedre når du får den ned litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk. x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet. du er stygg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk. x2, skulle vært 16 med 40-profil.. den kunne jo kjørt over radisson SAS-hotellet slik den er på bildet Men bilen i seg selv var ryddig, blir nok bedre når du får den ned litt hehe ... 16 " vet ikke om de hadde gått over bremsene en gang!!! vanvittig små hjul det da ...lol Sikker bare for det det uvant å se en E-30 med 18 " , er ikke så dumt i real life sjø Får se om jeg for på senk framme snart kan legge ut flere bilder da. Å Nissan/lexus lampene skal få stå , alle kan ikke kjøre org/ eller startech heller hehe , men jeg har sett bedre jeg å da. Skal jo bruke denne noen mnd bare til jeg er ferdig med E-92 så det er begrenset hvor mye tid jeg skal bruke på denne kontra E-92. Men E-30 er litt gøy da Sas hotellet ?? , Det eneste hotellet du har set må vel ha vært i monopol spillet det da kommer over det ja ... hehe Takker , artig med feedback folks .. kjør på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 18" er helt rett på E30 Men som du sier må man se det i real life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 gule lamper morgan men det er som du sier, tøft med noe annet, men trur 17" hadde vært kulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 ealoken: Det er forstatt 18x8,5" på framhjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 på hvilket bilde? det jeg la ut? (der er det 17" ) morgan har 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 18 er helt riktig på E30 hvis den er lav nok. Så er bare å sette i gang å senke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Fikk på senke fjærer og demp igår samt shadowline lister på dører, kardangforing (powerflex) , effektallegg supersport ++ Bilen ble litt lavere men savner en ca 10mm så hadde det sett enda bedre ut , satser på at den sider litt Fikk laga litt røyk også ,, hehe ikke så lett som med GS M3`n men det gikk ..lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå