Ralph Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Nice, dette blir nok bra. gjør så sykt mye å få på hvite blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Ja det gjorde seg veldig! Blir bra med felger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Gratulerer med nye felger. Alltid likt de felgene, blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Da er felgene i hus! Da gjenstår det bare og få handlet nye dekk! Regner med jeg få gjort det i morgen. Gleder meg som en liten unge til og få de på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Da var nye felger på!!!! Ble meeget bra syns nå jeg da! Har også fått facelift lykter foran, men sliter med og montere dem! (Egen tråd i teknisk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Fikk forresten på mørke/klare sideblinkere i dag også. Har ikke rukket og ta bilde. Skal ta en del bilder så fort jeg får på de hærsens Facelift lampene foran!! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Da var sorte M-matter bestilt! Har også bestilt crome ringer til speedometet som jeg regner med jeg får idag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Blei bra med nye felger kledde bilen veldig bra! Berre senk som mangler nå 35/35 hadde blitt pefekt i mine øyner..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Ja trenger sårt senk! Tenkte på 25/30 jeg da. Skal kunne kjøre det til vinteren også Også tenkte jg litt på spacere? Greit og få litt mere bredde kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Flere bilder Fortsatt ikke fått på de facelift lyktene.. Må ha en kobling i mellom, i.o.m at lyktene er fra en 2001 modell. Her ett bilde av lyktene som skal på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Ble en bra oppgradering det der Men hvis du har kjøpt lykter fra en facelift, kan du ikke klippe av ledningene og koble til kontaktene fra gammellyktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Ser ut til at du har et stort behov for spacere, serlig foran! Hva er bredde og ET på felgene? Hvorfor valgte du gule blink på faceliftlampene? Ellers ser det bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 bmwkizn: Jo jeg kunne gjort det. Men problemet er det at den kontakten til Xenon har jeg bare ett par av, og den passer ikke. Så aner ikke hva jeg skal gjøre... Koed har ledningssett for ombygging, men kom på over 3000,-. Og da begynner det og bli dyrt for frontlykter syns jg.. M-TECH: Ja skal space ut, spes foran. Ltt usikker på hvor mye ennå. Kommer snart:) Litt usikker på ET, men tror de er 9,5" breie. Syns faceliftlampene med gule blinkere er fine, og skiller seg litt mere ut i forhold til det alle andre har. Pluss at jeg fikk de til en god penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Da er Facelift lykter på. Solgte de jeg hadde og kjøpte noen andre med hvite blinkers. Disse er med hel ring, og ikke 4 punkter slik som masse av de andre AE Facelift er. Har også fått montert crom ringer i speedometer, skal vaske og shine litt i morra, og ta litt bilder Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Ser ut som en annen bil! Venter på spacere, senkesett og sorte gulvmatter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå