-Roger- Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hei.. Vurderer å kjøpe meg en E61. Var og prøvekjørte en 06 modell og når jeg ser interiørbilder av en 05 så ser jeg at det ikke er Start/stop knapp. Noe det var i 06 modellen. Er det slik at det er mye endringer for forskjellige modeller? Noen modeller som er anbefalt/ikke anbefalt å kjøpe? Eller er det bare små endringer som det med nøkkelen osv?
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Mine foreldre har en E60 520d med M-sport fra 2006 og såvidt jeg vet har de hatt litt småtteri å gjøre med den! På rundt 40 000 km så måtte de bytte hjullager foran, styrekule og opphengskuler/foringer noe som var litt tidlig synes de. Et støydempingsdeksel i motoren har de måtte feste to ganger da bilen hadde begynnt å bråke vel mye på tomgang, ikke noe farlig bare at dieselknattringen ble litt for hørbar Også måtte de bytte radio i bilen da den tok imot veldig dårlige signaler og helt plutselig skrudde opp lyden selv men dette var da bilen var helt ny. Ang de slitte hjullagrene, styrekula og opphengskulene/foringene så var det noe som rammet noen venner av mine foreldre med helt maken bil, bare at dette er en 2007 modell med facelift! BMW sa at det var et vanlig problem og kom merklig nok kun på M-sport variantene, kanskje pga dekka som blir satt på disse er litt i største laget og dermed slitter delene for fort! Ellers så er de strålende fornøyd med en kjempe lekker bil som er god å kjøre og bruker lite drivstoff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå