Danniboy Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 har en kompis som driver nettbutikk han har greid å få avtale med ett firma som lager Mech 2 til e30 og div andre BMW merker dette er laget i noe av det sterkeste materialet jeg noen gang har sett på biler det er en blanding av glassfiber og plastikk/gummi som vil si at lakken faller av før den blir ødelagt.... gå inn på www.Agderaudio.com og send mail for mer info eller en PM til meg så skal jeg spørre han for dere:D
Stephan.s Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hmm, liker prisene og utvalget, men savner e24 6-serie. Vet dette er begrenset market, og begrenset med utvalg av deler generellt, men lov å spørre?
Danniboy Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 skal spørre... bare så det er sagt så er enda ikke duraflex fangerne lagt ut på nettbutikken pga det er så mye annet som ligger før på listen av ting som må programmeres inn på nettsiden
316 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Spør også om han kan skaffe noen andre speildeksler til Mini... De rosa dekslene med hjerter er ikke akkurat maskuline.
Danniboy Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 ja han har det.... send mail til han å sender han bilder....
Danniboy Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 her er noen til 6 serie.. beklager ingen m tech til den
FredrikE24 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hmm, liker prisene og utvalget, men savner e24 6-serie. Vet dette er begrenset market, og begrenset med utvalg av deler generellt, men lov å spørre? Er ute etter det selv til min, stylingen som er avbildet er til nyere og ser ut som det er USA modell..
Wacman Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Heisann, lager ikke no m-tech til e28 tror du? +1
Danniboy Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 skal snakke med han etter kl 15 idag er på jobb og sitter på pda så er ikke så lett:D hva er forskjellen på usa modellen og den fra europa¿
Danniboy Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 da var jeg hjemme snakket med han tidligere han sa at til e28 var det veldig vanskelig å få tak i Mtech pga det er en så pass gammel bil og etterspørselen er ikke stor nok til å begynne å produsere disse men til dere som søker 6 serie fangere må jeg nesten ha årsmodellen og er det noe facelift på disse modellene? eventelt andre forskjeller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå