TheMan Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Da har jeg handlet ny bil. Det er en 525IA 2002 modell, gått 166"km. Tenkte jeg skulle legge ut bilder og få litt tips ettersom jeg har tenkt å gjøre bilen noe mer sportslig. Her er noen mobilbilder fra turen hjem fra Stavanger og hjemkomsten. Kvalitetsbilder kommer etterhvert. Bilen er utstyrt med nye M6 felger, med 275/30 bak og 245/30 foran. Det jeg har tenkt å gjøre med bilen er følgende: - Montere senkesett, moderat senking. Er litt usikker på hvor mye pga. store felger/dekk bak som kommer helt ut til skjermkanten. Når jeg kjørte over fjellet, over dumper med litt fart, tok skjermene nedi dekkene. Dette vil jeg gjerne unngå. Trenger tips til hvilke senkesett som kan være fornuftig til min bil. - Montere effektpotte bak med dobbel ende. Ønsker en mer sportslig/grovere lyd men ønsker ikke for mye lyd som blir slitsom i lengden. Trenger tips til potte! - Bytte støtfanger bak til M-støtfanger. Ser det finnes ulike alternativer med tanke på plast, er det noe som er bedre enn andre? Da passer de doble rørene fra ekososen. Nyebilen sammen med min gamle e34, som snart kommer for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Så du som en veldig pen bil. Hadde valgt et justerbart senkesett. Disse ligger ganske lavt i pris nå, så det lønner seg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Gratulerer! Skulle likt å sett felgene fra E34n på denne. Noe sier meg at det hadde blitt veldig bra En billig, men bra oppgradering er M5 "spoiler". Får disse for et par hundre på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Slenger ut et par bilder av for/bakhjul og felger. Trenger tips til hvilke senkesett som kan passe på min bil. Dim. er 275/30 bak og 245/30 foran. Ønsker et senkesett som senker moderat og som gjør at jeg ikke subber selv om jeg har noen passasjerer i baksetet. Det subber i fartsdumper med full bil slik som bilen er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Noen bilder etter dagens polering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Pen bil! Skulle likt å sett felgene fra E34 på denne, som nevnt tidligere her.. tror det ville blitt penere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Da er Bilstein B14 PSS Coilovers fra GS handla inn og montert. Det vart hæærlig å kjøre med:) Virker som at bilen ble litt lavere etter litt kjøring, så i dag har jeg justert opp 1cm bak og 0.5 cm foran. Gammel og ny demper bak: Gammel og ny demper foran: Uten coilovers: Coilovers montert: Høyde bak: Høyde foran: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Det ble jævli pent!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Det vær pent.. hva er prisen på et slikt sett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Det vær pent.. hva er prisen på et slikt sett ? 14500 kroner på gs bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 flott bil og nydelige planer:) men trenger to ting til, Amrikanske frontlykter og nye felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Tok en rask siste polering før vinteren. Her er noen bilder av resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Da er vintersko kommet på, ettersom det er meldt snø til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå