painkiller Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Driver og rydder litt i verkstedet og selger nå litt småtterier. Legger til flere deler etthvert som det dukker opp mer. Det jeg vet jeg har nå, er: E36: Nye tåkelys i eske (selges i par). Den bakerste delen av gulvteppet, det lille som går opp ved baksetet (svart). en del trekk/plastikk til bagasjerom. M3 instrument fra engelsk bil (Miles og KM). Komplette belter foran, fra coupe. Midtre beltet bak. Beltelåser til beltene bak (h og v side) E46: 1 sett nyrer (orginale, fortsatt i innpakning) E39: 1 sett orginale nyrer, og 1 sett fra en M5 Frontlykter pre.face (gule blinklys) Baklykter pre.face (gule blinklys) baklykter pre.face (hvite blinklys) Orginal diffusor fra m5 (estorilblå metallic) list til bakluke, orginal fra m5 (estorilblå metallic) 1 sett tåkelys, orginale fra m5 1 sett speil, vanlige orginalspeil (en del stensprut) X5: (E70) 1 sett nyrer. spørsmål/bud mottas på PM=D sender også bilder på PM da det er for mange å legge ut! Her er noe:
Dirty Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 er noe galt med mitt engelske m3 speedo detter ut heletiden så kunne trengt et nytt et, hva er prisen og hvor langt har det gått sånn ca
opeth84 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Pris på E39 hvite baklykt? Er det en eller to stk? Har du BMW panseremblem også? Mitt er klar for utskifting.
sigvald Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Hei. Er e39 speilene automatisk avblendbare. trenger i så fall venstre speilglass. pris?
bcRichard Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 hvor mye for beltelåser på venstre side bak (venstre hvis du sitter normalt i bilen) ?
Sondre523i Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 PM meg pris på baklykter? svært interessert, så fremt begge er uskadet
haakonhauk Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Hva skal du ha for m5 list på bakluke og diffusor, om det fortsatt er til salgs ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå