jonr- Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hei! Etter å ha "solgt" inn "bmw e46" for fulle mugger, så ser det endelig ut som om dama velger denne bilen.. Hun er forøvrig anti-bil og vil ikke engang prøvekjøre min. (Jeg har truet, smisket, lagt nøkla i lomma hennes, men hun har absolutt ingen interesse for bil overhodet) - har jeg gjort feil valg på damesiden? hehe. madamen's konklusjon etter å ha prøvekjørt en 320 E46 var: Den var fin i lakken og den var fin ellers å..... Så da har vi ordnet lån og er på jakt. Jeg har klart å presse prisen opp til ca 100k. (tror kanskje den grensen er diskutabel ) Hun startet med maksgrense på 20k. Ikke søren om hun skulle bruke penger på et framkomstmiddel! hehe. Så til poenget... - Hva burde jeg være obs på? - Hva burde jeg få for 100k ? (E46 3-serie. Sedan/coupe/diesel/etc) Det finnes sikkert flere som nylig har sjekket markedet ut og inn i jakt på sin E46. Ønsker tips ! :)
SweetBMW Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Du har ikke valgt feil dame for og si det sånn, hvis hu går med på BMW i det hele tatt så kommer hu til å åpne øya etter en liten stund. Min gjorde hvertfall det.. HAAAAATA BMW overalt på jord, men etter jeg dukka opp i min og i går en Z4 så fikk pipa en annen låt For 100k kan du vel få en grei 3 serie sedan, klarer vel finne deg en 320 i det minste for å få kompromiss mellom utstyr og motor. er jo greit å ha litt stæsh i en bil også...og en motor som ikke er altfor slapp
Hansh Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Min Kone har også økt interessen for bil betydelig, og nekter stortsett å nå å kjøre noe annet enn BMW, så det finnes absolutt håp fortsatt! En grei 320i sedan burde jo være mulig å finne? Får ikke mye bil til 20.000,- som er særlig sikkert å bevege seg rundt i, er jo et godt argument kanskje? (Har vel brukt det siden du har dradd nivået såpass opp??)
torlie Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Ta en titt her http://www.autopower.se/Guider/begagnatguiden/E46/
jonr- Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Min Kone har også økt interessen for bil betydelig, og nekter stortsett å nå å kjøre noe annet enn BMW, så det finnes absolutt håp fortsatt!En grei 320i sedan burde jo være mulig å finne? Får ikke mye bil til 20.000,- som er særlig sikkert å bevege seg rundt i, er jo et godt argument kanskje? (Har vel brukt det siden du har dradd nivået såpass opp??) Hehe. Jeg vet at det er fullt mulig. Min forrige samboer syns bil var like harry som min nye, helt til hun hadde hørt bil-prat i et halvt år. Så nå er eksen bil-frelst hehe ,men den nye "nøtta" virker umulig å knekke. Det "sikkerhets-argumentet" brukte jeg. Viste til at BMW er en av de sikreste bilmerkene. Nok utenomprat. Takk for linken torlie. Er det noen som har gode salgsannonser, så mottas de med stor takk
oyoz Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hei. Se signaturen min Åpen for bud. Er i utlandet til torsdag, så annonsen legges ut på finn fredag.
Robbi3 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Har en 2000 modell 320d sedan.. Gått rundt 175.. Får den billig
Chris_ Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Bare jeg som reagerte på tittelnavnet? LURT dama.. blir da ikke lurt da?
jonr- Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Hei. Se signaturen min Åpen for bud. Er i utlandet til torsdag, så annonsen legges ut på finn fredag. Bilen ser ut til p være i god stand,men er prisen litt stiv?
jonr- Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Har en 2000 modell 320d sedan.. Gått rundt 175.. Får den billig Ring meg. Har rotet bort nrnditt:)
oyoz Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Hei. Se signaturen min Åpen for bud. Er i utlandet til torsdag, så annonsen legges ut på finn fredag. Bilen ser ut til p være i god stand,men er prisen litt stiv? Opprinnelig pris var nok litt stiv ja. Nå er den solgt (med forbehold om finansiering) for 109.000,- inkl. omreg. Mener det er en god pris på den bilen. Sier fra dersom kjøper ikke skulle få ting i orden (skulle ordne det i løpet av dagen) edit: Kjøper får ikke svar på finansiering før mandag. Jeg har gjort en rookie mistake og lovt bort bilen, så får nesten vente til da
eirik845 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 hadde aldri turt å kjøpe en bil av robbi3 kjøpt led baklykter av han som han så var støkene men det var de ikke, lekker vann som faen og masse dioder som ikke funker. ikke kjøp noe av det kål hue der
StraightSix Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Bare jeg som reagerte på tittelnavnet? LURT dama.. blir da ikke lurt da? Hah, første jeg tenkte
ullsokken Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Bare jeg som reagerte på tittelnavnet? LURT dama.. blir da ikke lurt da? Hah, første jeg tenkte Har faktisk tro det eller ei vært borti en kar som ikke var noe særlig bil interresert men han ble så smått etter at jeg dro han med på treff. Dra henne med på treff så ser hun det er mange jenter og kanskje hun blir interresert hun også Men det er vell sånn de fleste jenter begynner at de er sammen med en kar som har stål interesse for bil og det smitter. Smittet veldig over på meg da jeg var sånn 15. Men å handle bil under 20K mener jeg kan være gambling... kjedelig ikke få start på den til vintern.
jonr- Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Joda. Det finnes håp,men sålenge hun syns det er blod-Harry å cruise en runde,så blir det litt kræsj:p Litt teit tittel,ja hun blir jo ikke lurt da hun kjøper seg et av de beste bilmerkene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå