jørgenh Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Tenkte å legge ut noen bilder av min M3! Hentet bilen i Elverum i august i fjor. Det er en diamantsvart orginal M3, '87 model uten katalysator orginalt med 200 hk. Bilen har el. vinduer, el. speil og el. takluke. Alt utover det orginale er som følger: Fjernstyrt sentrallås. Alarm. Fjernet tåkelys for luftekanaler i carbon til bremser. Evoleppe i carbon. Evoflapp i carbon. Bilstein understell. (Godkjent i vognkort) AC felger. (Godkjent i vognkort) Sebring komplett effektanlegg. (Godkjent db måling, ikke ennå i vognkort) Sorte DE lykter. Hvite blinklys. De spesielle baklyktene (Usikker på hva de heter). Tona ruter. Utvidet stereo (Uten tung og harry basskasse) Mangler dessverre skinninteriør, så hvis noen har det til salgs, pm meg Har ikke noe skikkelig kamera, så dette er forsåvidt så bra det blir inntil videre! Med vinterlagringsfelga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Syns bildene var veldig bra jeg.Herlig bilder,spesielt det nederste med di felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Syns den var skamrå, men skulle ikke hatt E36 sidespeil... Ellers helt rå kjerre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Pen bil! Andre speil så blir den enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Lekker M3! Synes ACS hjula er perfekte til E30 M3. Eneste "negative" er speila og den svære flappen på vinga. Men uansett en übergrom vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Meget fin bil med de rette modsa, kun speila jeg ville satt en finger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Nydelig M3, liker ACS felgene! Speilene er vel det eneste å kommentere på, som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Takk for komplimenter og positiv kritikk. Vurderer å bytte speil til enten orginale eller de som ligger helt inntil a-stolpen! Er ikke helt sikker. Og vurderer den røde Evo stripa på frem og bakfanger. Men det blir kanskje litt sånn replica opplegg. Tenkte også litt på å putte i en 3,2 l ifra e36 i den for å få mer futt, men er usikker pga kostnad, tid og hvertfall pga "orginaliteten". Er det noen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 S50B32 er jo et utmerket valg, er vel også mulig å få dette godkjent i en orginal E30 M3 da maksgrensen for HK der er 330 kontra orginal E30 på 300? Jeg er for S50B30/S50B32 i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Det er umulig å mislike E30 M3! Men du må for guds skyld bli kvitt de speilene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Grom bil! Ikke sett på røde striper.. det er ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Utrolig pen og gjennomført bil som absolutt fortjener noe mer under panseret Ang røde striper syns jeg de passer best på hvite og helt varte biler, diamant blir litt for grå til å passe de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Nydelig eksemplar av en E30 M3, men bytt speil så får den enda finere linjer og blir mye mere lekker Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå