Bmwpou Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Hei har vært så uheldig of fått en veldig veldig liten bulk , men allikevel lenge på 40 cm ca, men man ser det ikke nesten, men irriterer meg for det, ingen lakk skade. og er på førerdøren og går litt over skjermen mot motoren. Noen som vert om steder hvor i Rogaland et kan fikses ? og hva noe sånt kan koste ? Er interessert i erfaringer og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Caropractor og Bulkedoktoren holder begge til i Stavangerområdet og fikser bulker uten lakkering. http://mittoppdrag.no/Bedrift/32759/Car ... C3%85sheim http://www.bulkedoktoren.no/bulkedoktor ... CLE_ID=100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwpou Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Tusen Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Jeg har brukt Caropractor, og kan anbefale han på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Jeg kan også anbefale caropractor på det sterkeste! Han sinnsykt peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Jeg drar frem denne tråden igjen jeg. Hadde Cato som driver Caropractor på besøk i dag. Hadde to irriterende bulker akkurat i knekken på ene hjulbuen bak på min E87. Denne skaden ble taksert til ca 8000 hos karosseriavdelingen til Bavaria. Her er skaden 100% fikset av Caropractor og jeg slipper lang ventetid, omlakkering og de irritasjoner det fører med seg. OG selvsagt en mye hyggeligere pris!!! Suveren service. Han oppdaget også en liten parkeringsbulk på ene bakdøra som han fikset i samme slengen. Dette er 4. gang jeg har brukt Caropractor og de leverer ALLTID 100% resultat. Utrolig proffe folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvordan i alle dager lar det der seg gjøre, uten å måtte lakkere over? hmm, imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Bruker Caropractor hver gang uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 @Hauso: De har utrolig mye spesialverktøy, magneter, nylonstenger, masse retteverktøy med rare vinkler på++++ Han brukte mye av det på mine bulker i dag, de var vanskelig å komme til og det er ekstra vanskelig når det er stygge knekker i bulken. Men de kommer som regel til med ett eller annet merkelig verktøy og klarer å fikse bulkene 100%. Eg er like imponert hver gang. De bruker også et spesielt lys som fanger opp den minste ujevnhet i karosseriet. Når eg ikke kunne se noen av bulkene lenger sa han at det såg langt i fra bra ut hehe. Så de gir seg ikke før det er helt strøkent. Så rubber og polerer de etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå