ChrisHesby Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 motorlampa lyser vel bare i en farge ........ Kan nok hende du har rett i det. Vet hvertfall at oljelampa kan lyse både gult og rød. Så trodde kansje at motorlampa gjore det samme. Men står jo alt sånn i instruksjonsboka.
ChrisHesby Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Når det gjelder problemet med at vinduet går helt ned, så tror jeg ChrisHesby hadde rett. Hvis jeg trykker på "låse opp" knappen 2 ganger, så går vinduet ned når jeg åpner døra.. Så tusen takk for den Motoren blir varm etter et par km tror jeg, så det synes jeg bare er helt konge så lenge det ikke er noe farlig Det virker også som om det er ganske vanlig at motoren kjøler seg ned veldig sakte, så da er nok ikke det noe problem heller. Ryggesensoren har nok dårlig kontakt et eller annet sted, noen ganger piper det konstant i noen sekunder med en gang jeg setter i revers (så vidt jeg har skjønte så betyr det at det er noe feil), og en sjelden gang fungerer de (har vel ikke skjedd mer enn 1-2 ganger denne uka jeg har hatt bilen). Så må jeg nok få tatt en diagnose av bilen når det kommer til motorlampa (lyser gult ja), men bilen går jo helt kjempe fint, så jeg stresser ikke så veeeeldig med det Takk til alle så langt Angående den motorlampa så står det jo hva du må gjøre i instruksjonsboka. Hvis det ikke står noe, så ville jeg ringt en BMW forhandler å hørt med de, i tilfelle det er noe som bør sjekkes med engang. Angående vinduet, så gjore jeg det faktisk selv i dag når jeg lånte bilen til faren min. På akkurat samme måte som deg
Haakon_H Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Motorlampa skrudde seg av etter at jeg fylte bensin i går, og når jeg tenker over det så skjedde det samme forrige gang jeg fylte.. Når tanken nærmet seg halvfull, så begynte det å lyse...? Den lyser fortsatt om jeg skrur tenningen til 2. hakk
Haakon_H Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Kan vel legge inn en oppdatering her nå siden jeg har vært hos Autopower DA i oslo og fikset ryggesensor + "motorlampa" -Èn av ryggesensorene var defekt, måtte byttes (så den var jo grei nok ) -Motorlampa lyste pga luftbelgen mellom luftfilter og motor hadde hull i seg, måtte byttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå