Tzunami Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Dette var steintøft!!! hold den så org som mulig, med gule lampene foran (lamin eller original?) bbs-felgene (perfect match!!) og maaaasse senk så er du i mål for min del ser jo ut som du har e60'n som hverdagsbil, så bruk denne som en cruisebil og kos deg med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Godt å høre du ska ha den på veien alex;-) vart faktisk steik tøft med Rc:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Dette var steintøft!!! hold den så org som mulig, med gule lampene foran (lamin eller original?) bbs-felgene (perfect match!!) og maaaasse senk så er du i mål for min del ser jo ut som du har e60'n som hverdagsbil, så bruk denne som en cruisebil og kos deg med den Skal ha den sånn ca sånn som den er..Senk og felger så blir det toppers! Gule lyktene er orginalt på den. Blir vel litt mer oppdate etterhvert som jeg får montert saker og ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Har også Svart Matt BBS RS 16" som jeg skal prøve montere på, og se hvordan det blir. Hvor er det mulig og få kjøpt senk til disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Fe H&R fjære som e tuv godkjent t e12 http://www.streetdesign.no/?n3=1183 Så finn du æu på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Konge plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Fe H&R fjære som e tuv godkjent t e12 http://www.streetdesign.no/?n3=1183 Så finn du æu på Ebay. Kunne egentlig tenkt me justertbart i da.... sånn i fe det heilt perfekt;) Nokken som he peiling kor det bli etter att H&R senkefjærer er montert?...skulle sett nokken bilde kor det bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Ingen problem å bruke e34/e28 justerbart på den:-) små modifikasjoner;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 jau jau... kansje prøve me sa fjøren først! Så fe no du au sjå kor det ser ut Jørgen. Hørtes ut som ei Plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Jepp:-) i vurdera å godkjenne med senk før i montera nåkkå anna;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hvis han enda har det justerbare senkesettet, så kan du jo gi han et bud på det. Det mener jeg passer på din bil. Ser pen ut den bilen din. Bare litt senk og felger, så er den klar for sommer veier. viewtopic.php?f=14&t=204093 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Hvis han enda har det justerbare senkesettet, så kan du jo gi han et bud på det. Det mener jeg passer på din bil.Ser pen ut den bilen din. Bare litt senk og felger, så er den klar for sommer veier. viewtopic.php?f=14&t=204093 Skal høre;)Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 skjedd nokke her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Tror han har planer om å få den på veien snart;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Da har jeg fått på senkefjærene og fått bilen på hjula igjen. ble ikke så verst egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå