Lars89 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Koster kun 200 hvis du kun skal kjøre "familiekjøring", men dette er vel bare 1 time pr dag ca
Spankus Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 okey, er det noe action det da? eller er det bare daukjøring? vurderer dette som ett alternativ da toppakning er gåen og kan ikke ligge å presse over flere runder.
Hans Wilhelm Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 snart bare meg med e30m3 utpå banen i år da Begynner vel å bli gamle og slitne disse E30ene nå da.... Dessverre fortsatt ingen fare for at en blir alene med en E30 M3! Skulle ikke forundre meg om det er bilen det er flest av i antall. Muligens slått av E36 M3. Fikk endelig kjøpt klosser og bytta de i dag, så nå må jeg bare slippe unna et møte på fredag så er det muligheter... Veldig bra! Da får du gjøre en real innsats!
aLan Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Jeg skal Reiser nedover fredag etter jobb når drar du? vi er to E30 som skal ned på fredag fra Melhus(Ler). kolone? hotell central? har planer om felleskjøring fra statoil klett oppmøte 1400 og avreise ca 1415 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=152135098138435&index=1
Lars89 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 okey, er det noe action det da? eller er det bare daukjøring?vurderer dette som ett alternativ da toppakning er gåen og kan ikke ligge å presse over flere runder. Er dødt til sammenligning med vanlig banekjøring. Maks 80 (denne tøyes gjerne litt...) , ikke forbikjøring osv. Men gøy hvis man ikke har kjørt på bane før
RobertN Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Noe felleskjøring innover fra telemark/vestfold?
FTE Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Æsj. Er jo meldt pissregn hele lørdagen. Håper det ikke blir noe av.
Gunnar Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Familiekjøringen har vært daff de senere årene ja. Hendte det tok litt av i "gamle dager", men i senere tid har det vært langlang kø, og knapt noe gassing i det hele tatt. Er vel ikke spesielt ønskelig å ha biler med gåen toppakning utpå der i det hele tatt, skulle du miste noe kjølevæske så er det seriøst glatt for de av oss som har tenkt å kjøre frikjøring!
Gunnar Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Veldig bra! Da får du gjøre en real innsats! Når kjører dere oppover?
Hans Wilhelm Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Veldig bra! Da får du gjøre en real innsats! Når kjører dere oppover? Vi camper på Central fra i morgen. Kjører oppover etter jobb, 17-18 tida fra Sandvika for min del. Henger du med? Sikkert gode muligheter for å få rom Tors-Fredag på Central. Vi gjorde det på samme måte ifjor. Sinnsykt digg å slippe å stå opp midt på natta før en ganke intensiv banedag, anbefalles!
Øyvind L. Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 snart bare meg med e30m3 utpå banen i år da Da er det to mindre E30M3er du slipper å bli frakjørt av hehehe (Sorry, men klarte ikke holde meg)
vetu03 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Hvordan er det om man kommer med 2 biler, og har sjåfør på den andre.. Kan man kjøre inn begge på seg da? Hvis jeg skal ha med begge bilene mine, så skal vel brodern kjøre den ene. men han har ingen interesse av å melde seg inn likssom.. Så kan jeg kjøre inn 2 ganger da ell?!
ForesT Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Hade lite flaks och såg detta, är svensk och är för tillfället i Elverum. Hoppas att jag kan vara med på Våler på söndag, det verkar vara ok då jag är medlem i svenska klubben. Åker mest för att titta och fotografera lite. Har just aldrig kört bana tidigare då vi har andra regler i Sverige, men ni har ju ett bra och enklare upplägg i Norge. Lurte på familjekörningen, men om det är kö och går max i 80 km/h låter det inte så kul. Tyvärr har jag ingen hjälm ellers hade jag kört, går det at leie? Nåen som har extra hjälm ellers?
Sandersen Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 mulig jeg kommer med turbo rotta vist jeg får den klar! turbo oppgradering på gang
SSM Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 snart bare meg med e30m3 utpå banen i år da Da er det to mindre E30M3er du slipper å bli frakjørt av hehehe (Sorry, men klarte ikke holde meg) Good one
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå