Gå til innhold

BMWCCN Vålerbanen 11.-12. september 2010 - Hvem skal ?

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

okey, er det noe action det da? eller er det bare daukjøring?

vurderer dette som ett alternativ da toppakning er gåen og kan ikke ligge å presse over flere runder.

Skrevet
snart bare meg med e30m3 utpå banen i år da :(

Begynner vel å bli gamle og slitne disse E30ene nå da.... :lol:

Dessverre fortsatt ingen fare for at en blir alene med en E30 M3! ;) Skulle ikke forundre meg om det er bilen det er flest av i antall. Muligens slått av E36 M3.

Fikk endelig kjøpt klosser og bytta de i dag, så nå må jeg bare slippe unna et møte på fredag så er det muligheter...

Veldig bra! Da får du gjøre en real innsats!

Skrevet
okey, er det noe action det da? eller er det bare daukjøring?

vurderer dette som ett alternativ da toppakning er gåen og kan ikke ligge å presse over flere runder.

Er dødt til sammenligning med vanlig banekjøring.

Maks 80 (denne tøyes gjerne litt...) , ikke forbikjøring osv.

Men gøy hvis man ikke har kjørt på bane før :wink:

Skrevet

Familiekjøringen har vært daff de senere årene ja. Hendte det tok litt av i "gamle dager", men i senere tid har det vært langlang kø, og knapt noe gassing i det hele tatt.

Er vel ikke spesielt ønskelig å ha biler med gåen toppakning utpå der i det hele tatt, skulle du miste noe kjølevæske så er det seriøst glatt for de av oss som har tenkt å kjøre frikjøring!

Skrevet
Veldig bra! Da får du gjøre en real innsats!

Når kjører dere oppover?

Vi camper på Central fra i morgen. Kjører oppover etter jobb, 17-18 tida fra Sandvika for min del.

Henger du med? Sikkert gode muligheter for å få rom Tors-Fredag på Central.

Vi gjorde det på samme måte ifjor. Sinnsykt digg å slippe å stå opp midt på natta før en ganke intensiv banedag, anbefalles!

Skrevet

Da er det to mindre E30M3er du slipper å bli frakjørt av ;) hehehe

(Sorry, men klarte ikke holde meg)

Skrevet

Hvordan er det om man kommer med 2 biler, og har sjåfør på den andre.. Kan man kjøre inn begge på seg da? Hvis jeg skal ha med begge bilene mine, så skal vel brodern kjøre den ene. men han har ingen interesse av å melde seg inn likssom.. Så kan jeg kjøre inn 2 ganger da ell?!

Skrevet

Hade lite flaks och såg detta, är svensk och är för tillfället i Elverum. Hoppas att jag kan vara med på Våler på söndag, det verkar vara ok då jag är medlem i svenska klubben. Åker mest för att titta och fotografera lite. Har just aldrig kört bana tidigare då vi har andra regler i Sverige, men ni har ju ett bra och enklare upplägg i Norge. Lurte på familjekörningen, men om det är kö och går max i 80 km/h låter det inte så kul. Tyvärr har jag ingen hjälm ellers hade jag kört, går det at leie? Nåen som har extra hjälm ellers?

Skrevet

Da er det to mindre E30M3er du slipper å bli frakjørt av ;) hehehe

(Sorry, men klarte ikke holde meg)

Good one :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...