Gå til innhold

BMWCCN Vålerbanen 11.-12. september 2010 - Hvem skal ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er spent på hvem som blir den første til å ta en M60B30 og putte på individuelle spjeld, kvassere kammer og opphøyd kompresjon. Det har jeg tro på kan bli en seriøst sint og turtallsvillig 8er.

Det er jeg også.

Jeg tørr påstå at m60b30 er den perfekte motor i en e30 banebil.

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg ligget ute i grusen på gårdsplassen og skrudd bil! Den nye bærebrua skal komme på døra imorgen så skal smelle på den så setter jeg kursen nedover :) Håper på litt hell i skruinga, den gamle er løsnet og nesten helt av, men lyspæra gikk så fant ut at jeg får slite med opphengskula imorgen.

Skrevet
Da har jeg ligget ute i grusen på gårdsplassen og skrudd bil! Den nye bærebrua skal komme på døra imorgen så skal smelle på den så setter jeg kursen nedover :) Håper på litt hell i skruinga, den gamle er løsnet og nesten helt av, men lyspæra gikk så fant ut at jeg får slite med opphengskula imorgen.

meget bra :)

Skrevet
Oddis: vet du om simen eller lars kommer? evt en god grunn for å ta turen;P hehe

Tvilsomt. De pleier å være fast inventar på GB-treffene. Kjørestilen dems passer vel ikke helt inn på BMWCCN-treffene, dessverre :P

Skrevet

Lars og Simen skulle vel på skauen ja... ihvertfall Simen..

Dumt treffene overlapper hverandre, slik at man misser mange råe biler på CCN.. meldt regn i Våler og.. :(

Skrevet

En kompis var bortom førerkurset idag. Var visstnok veldig bra oppmøte! :)

En E63 M6 eier hadde også noe uflaks, og fikk banket inn tak og bakluke :( Ble visst Falken bil hjem på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...