hylle Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Jeg er spent på hvem som blir den første til å ta en M60B30 og putte på individuelle spjeld, kvassere kammer og opphøyd kompresjon. Det har jeg tro på kan bli en seriøst sint og turtallsvillig 8er. Det er jeg også. Jeg tørr påstå at m60b30 er den perfekte motor i en e30 banebil.
Mexos Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Da har jeg ligget ute i grusen på gårdsplassen og skrudd bil! Den nye bærebrua skal komme på døra imorgen så skal smelle på den så setter jeg kursen nedover Håper på litt hell i skruinga, den gamle er løsnet og nesten helt av, men lyspæra gikk så fant ut at jeg får slite med opphengskula imorgen.
carlhaakon Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Da har jeg ligget ute i grusen på gårdsplassen og skrudd bil! Den nye bærebrua skal komme på døra imorgen så skal smelle på den så setter jeg kursen nedover Håper på litt hell i skruinga, den gamle er løsnet og nesten helt av, men lyspæra gikk så fant ut at jeg får slite med opphengskula imorgen. meget bra
Oddey Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Når ankommer kollonnen Kongsvinger i år da? er alltid litt morro med at alle kjører sammen oppover
Ellingsen B. Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 er det noen fra Østfold som skal oppover i morgen tidlig?
Sirup-Racing Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Oddis: vet du om simen eller lars kommer? evt en god grunn for å ta turen;P hehe
Torek Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Oddis: vet du om simen eller lars kommer? evt en god grunn for å ta turen;P hehe Tvilsomt. De pleier å være fast inventar på GB-treffene. Kjørestilen dems passer vel ikke helt inn på BMWCCN-treffene, dessverre
Sirup-Racing Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 nei regner egentlig med at dem skal på GB:) hehe, simen ble vel svartaflagga under drifteheatet for noen år siden:P synd kjørestilen dems ikke passer inn:P
oddis Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Lars og Simen skulle vel på skauen ja... ihvertfall Simen.. Dumt treffene overlapper hverandre, slik at man misser mange råe biler på CCN.. meldt regn i Våler og..
Sirup-Racing Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 sikkert lars også, han er jo blandt dem store gutta nå noe annen grym e30 som kommer el oddis? som er verdt turen:) s14 er vel da utelukket;P hehe
ForesT Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Lars og Simen skulle vel på skauen ja... ihvertfall Simen.. Dumt treffene overlapper hverandre, slik at man misser mange råe biler på CCN.. meldt regn i Våler og.. Söndag verkar bli ok väder: www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Våler/ Men det kanske är som i Sverige, det ändras från dag till dag
Torek Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Det er ikke tilfeldigvis noen som skal dra fra Oslo til Vålerbanen i morra tidlig, altså lørdag? Hilsen en lappløs stakkar som gjerne vil sitte på. http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 9638431221
Nautiluz Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 er det noen fra Østfold som skal oppover i morgen tidlig? Kjører fra Fr.stad rundt kl 07 i morgen..
henkem Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 når er det kolonnekjøringa fra skedsmokorset starter i morra?
oddis Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 En kompis var bortom førerkurset idag. Var visstnok veldig bra oppmøte! En E63 M6 eier hadde også noe uflaks, og fikk banket inn tak og bakluke Ble visst Falken bil hjem på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå